czerwca 01, 2018

Na tropie ciekawostek #3

Hej! Tak jak obiecałam dziś kolejna część serii. Zapraszam do czytania!



Dobrze więc już nie przedłużając zaczynajmy!

🔥 Star Stable nieidealne
 Ile razy wydawało się wam, że SSO jest takie idealne, czyste, nieskażone. Nic co miało się trzymać kupy się nie rozpadało co było mało realistyczne. Bo jak unikać kurzu, błota i innego brudu w tak mistrzowski sposób? No to wyjątkiem są ruchome schody w Centrum Handlowym Jorvik, które na jednym stopniu mają jakieś zacieki, a na drugim ktoś w kurzu wytarł uśmiechniętą minę. Aż nieprawdopodobne xD


🔥 Jazda bez interfejsu
 Dobra teraz taki lifehack. Ile razy zdarzyło wam się jeździć bez interfejsu podczas nagrywania czy robienia zdjęć lub najzwyczajniej w świecie przejażdżki? Pewnie zetknęliście się też z niespodziewanym zwalnianiem konia i popędzaniem go na oślep. Otóż jak się okazało to da się przewidzieć! Podczas jazdy koń zarży, prychnie czy zacznie sapać co oznacza, że zamierza zwolnić. Wtedy wystarczy zadziałać i gotowe. Teraz można wróżyć co się wydarzy za kilka sekund.


🔥 Nowy cyrk
Dobra o tym pewnie wiecie ale nie każdy rozkopuje Instagrama Star Stable xD Gra zapowiedziała nam odnowę cyrku na (FIOLETOWY 😍) bardziej nowoczesny. Ja zdążyłam się przekonać, że jeśli coś odnawiają to znaczy to, że ma się przydać niebawem. Bo po co w innym razie robić renowacje starego, zapomnianego obiektu? I do tego odwieczna zagadka ośmiu "druidów" - KLIK (Nie odpowiadam za to jak ten post jest napisany, sprawdzałam czy mogę wam o nim przypomnieć ale teoria jest spoko - wykonanie jest kijowe)


To tyle. Do następnej części mam już jedną ciekawostkę tylko muszę się w nią bardziej zagłębić dlatego nie pojawi się zbyt szybko :/ Dziękuję za czytanie, mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Do następnego postu. Bay!





1 komentarz:

  1. Dobra ludzie mam już pomysł na dwie ciekawostki ale ostatnio nie miałam ani chęci ani czasu na ich rozwiązanie bo to mega czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger