lipca 23, 2018

Star Stable Teorie: Kim naprawdę jest nasza postać?



Witajcie moi drodzy czytelnicy. Dziś poruszymy nieco temat naszej postaci. Usiądźcie wygodnie i zaczynamy!

Okej. Więc wszystko zaczęło się od tego, że nasza postać niespodziewanie pojawiła się w Jorvik na rzekomo "Obóz Jeździecki". Nie wiadomo dlaczego pozostaliśmy tam na dłużej niż okres letnich wakacji no i oto zamieszkaliśmy w Jorvik.

Myślę, że postać ma nawiązywać do nas - przyjeżdżamy z naszego miejsca zamieszkania aż tam żeby się świetnie bawić, a ostatecznie zostać na stałe. Ale zostaje mi pewna niezgodność. W Jorvik mamy Jeźdźców Dusz, Druidów i tym podobnych ale kim jesteśmy my? Mamy właściwie ogromną moc, a jesteśmy tylko druidami. Nie należymy do czwórki jeźdźców, a jednak odgrywamy dużą rolę w fabule. Stąd wymyśliłam teorię - może trochę jednak szaloną i mało prawdopodobną ale...


Czy to takie nie realne żebyśmy my byli tą dziewczyną? Rzecz jasna możliwe żebyśmy utracili dużą część mocy ale tak jak Concorde zmienił swoją postać może tu też tak było? Na pewno jest dużo wątków, które by zaprzeczały tej teorii ale nie wydaję mi się, że jesteśmy tylko "Odważną i heroiczną dziewczyną, która prowadzi Jeźdźców Dusz". No i tym razem to napisy początkowe w grze mówią co innego.


Tutaj tak jak z resztą widzicie tłumaczom nam, że jeśli zostaniemy to znaczy, że przyjęli nas do instytutu hipologii. Ale patrzcie na dwie ostatnie zwrotki - tutaj o tyle jest inaczej niż w filmiku Story of Jorvik, że nie ma nic o heroicznej dziewczynie, która poprowadzi siostry zakończone na standardowe "czy to ty jesteś tą dziewczyną?". Tutaj jest opisana dziewczyna, która ma przynieść nadzieje i światło. Oczywiście jest to ta, która na początku opowiadania przybyła na wyspę. Kończy się znowu na "czy to ty jesteś tą dziewczyną?". Nie wiem czy tu też to obowiązuje. ale gdybym nie była to byście nie pytali 😆

Okej to by było na tyle kochani. Może macie jakąś własną teorię na ten temat? Chętnie o tym poczytam. Do następnego postu. Bay!

15 komentarzy:

  1. Wszystko się okażę kiedyś tam :) Chociaż patrząc na tempo tych zadań to nie dowiemy się prędko kim dokładnie jest nasza postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kiedyś się dowiemy, ale nie my tylko nasze wnuczki. xd

      Usuń
    2. Pewnie tak, więc przepisze im konto w testamencie xD

      Usuń
    3. Chociaż teraz po wyprawie światła robimy zadanie ze wspomnieniami Catherin, po których dowiemy się kim jest nasza postać. A na wyprawie światła w szepcie Aideen widzieliśmy rozmowy druidów, Darko, Sandsa i Frippa jak mówili o naszej wyjątkowości. "Niedługo poznasz swoje przeznaczenie" "Jej aura jest znacznie silniejsza niż myślałem. Czy ona jest...?"

      Usuń
    4. Tak, wszystko pomału się rozjaśnia. ;D

      Usuń
  2. Ja na razie nie wiem co mam o tym myśleć. Na Jorvikipedii mają teorię że protagonistka jest reinkarnacją Aideen i biorąc pod uwagę opis z gry może tak być. Tak jak mówię. Ja mam 13 poziom więc nie mogę mieć jeszcze zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, mam nadzieje, że odpowiedź na to pytanie pojawi się w grze niebawem. Chociaż sądząc po tempie dodawania zadań to trochę poczekamy. Dziękuję za komentarz ;3

      Usuń
  3. I zapraszam na sunbeam meadow do znajomych. Mój nick to Donna Suntop

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Pytanie Czy Kiedyś będziemy mieli 30 lvl i dowiemy się kim jest nasza postać i co się stanie z Jorvik jak narazie nikt nie odp na to pytanie jak narazie możemy się tylko domyślaś szkoda że te lvl tak długo trwają bo jestem bardzo i to bardzo Ciekawa no ale nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza postać jest następczynią Caterin xd nasza postać posiada moce wszystkich 4 kręgów więc wnioskuje że jak skończymy naukę jazdy dusz to będziemy piątym jeździcem dusz i będzie zadanie z pokonaniem garnoka, pana Sandsa i jeźdźców mroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam troche szaloną teorie. ten blog był napisany dawno ale no cóz. Linda po naszym uslyszeniu "szeptu aideen" uwierzyla nam jako pierwsza. Więc u niej zbieamy motylki co oznacza ze mozna nazwac-najbradziej nam ufa. Co do innych Anna, ech. Moja teoria jest taka że Anna jest dla nas "miła" ale tak na prawdę czuła sie lepiej bez nas jak byla tylko 4 jezdzcow duszy. Wedlug mnie sa na to zbite dowody że chce nas stamtąd wykurzyć i tyle. Np. po wyciągnieciu jej z pandorii jest taka "O hej," juz nie wspominajac zadan gdzie uciekala i chciala zebysmy ja zostawily w spokoju. Nie wiem , moze sie myle , ale dla mn to mocno smierdzi. Juz nawet nie mowiac o tym jak zabrala koniczyne tylko dla concord'a.
    Mają dodwac nowe zadania i ciekawe co sie okaze w najblizszym czasie
    P.S Sorki za bledy orto ale jak szybko pisze to gdzies zlapie blad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądam stare blogi i widzę nowy komentarz :) Mega ciekawa teoria i szczerze wydaje się realna . :)

      Usuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger