lipca 27, 2018

Star Stable:Plażowe szaleństwo i głaskanie koników! + BONUS


Witajcie moi kochani czytelnicy. Dziś nieco się spóźniłam ale cóż 😆 Zapraszam do czytania...

Tim i lampiony
Okej - nie będę opisywać tego drugi raz dlatego jak ktoś chce posłuchać opisu, który  mówi "Boże nienawidzę tego" o Timie to proszę:
W tym roku znów odwiedził nas Tim. Czyli 5 6 raz robię u niego zadania XD No ale już na początek każe nam zbierać ręczniki. + ileś tam PD XD No i co teraz chcesz ode mnie? Aha teraz mam poskładać ręczniki. + 10 PD Teraz rozłożę ręczniki +5 PD Oki przewine to ▶▶▶ No więc wypiłam koktail i zemdlałam, wybudowałam parkiet i reszta to nic ciekawego na koniec jedynie dodał mi nowy tor.
Więc czegóż chcieć więcej? 😅 Okej przejdźmy do lampionów. Tego także nie będę opisywać. Nie, że mi się nie chce ale stara sesja nie była tragiczna KLIK

Dotykamy naszego konia!
Przyznać się - kto nigdy nie chciał wymacać nosa naszego konia w grze? Ja osobiście jestem takim zawodowym głaskaczem, no nie mogę przejść obok konia nie dotykając jego mięciutkiej sierści. Sama pisałam do Star Stable z pomysłem na taką aktualizację i wreszcie się doczekałam. Wystarczy, że podejdziecie do głowy konia i na nią klikniecie! Niestety nie na wszystkich wierzchowcach działa to poprawnie :(


Nowe podwózki
Tym razem Star Stable spełniło marzenie Vivien, która chciałaby mieć podwózki do każdego miejsca w Jorvik. Teraz może nie dojedziemy nimi wszędzie ale ich liczba nie tylko wzrosła ale także możemy jeździć po całym Jorvik bez osobnego przejeżdżania między podwózkami po Srebrnej Polanie czy Urodzajnych Hrabstwach.

Targ koni
Teraz także go znajdziemy w Forcie Pinta.

Mały bonusik na 15 tysięcy
Ja wiem, że special obiecałam na 20 tysięcy ale tak szybko wbijacie, że chociaż tyle wam dam. Dla odmiany wśród pikselowych koni jeden prawdziwy - mój ukochany kucyk. A raczej moje widoczki z jego grzbietu.


To tyle! Dziękuję za czytanie kochani. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger