lipca 10, 2018

Star Stable: Pulchne kucyki!


Czołem! Dziś z małym opóźnieniem w którym zbierałam na zrealizowanie tego posta wreszcie mogę to opublikować - pulchne kucyki wylądowały!

Kucyki Jorvik

Myślę, że zadowolą one fanów kudłatych kuców szetlandzkich gdyż są do nich bardzo podobne. Na początek kilka informacji o nowej rasie:
🌟 Wszystkie kucyki kosztują 350 SC. Osobiście byłam pozytywnie zaskoczona tą sceną.
🌟 Koniki znajdują się na barce kucyków w Forcie Pinta.
🌟 Nie ma ograniczeń poziomu - wystarczy, że masz dostęp do miejsca gdzie możesz je kupić.
🌟 Nie tylko te ale i wszystkie kuce w grze są teraz tak szybkie jak inne konie.

A teraz pora na maści kucyków!

🐎 Kasztanowy

Kochany, mały rudzielec. Ma urocze małe odmianki: niską skarpetkę na tylnej pęciniecoraz przerywaną łysinkę na nosku. Ja zauroczyłam się w jego grzywce, a jako, że mój stan kasztanków w stajni jest niski to tego postanowiłam kupić.


🐎 Siwy

Na kolejnej pozycji znajduję się piękny szary kucyk. Ma nie tylko piękną maść ale i jest przeuroczy. Mi najbardziej podobają się jego jasne oczka - w Star Stable są bardzo rzadko spotykane. Jak dla mnie ten kucyk jest fenomenalny ^^


🐎 Srokaty

Standardowo nie wiem czy jego łatki są maści palomino, izabelowatej, bułanej czy jeszcze innej bo do tego typu maści nie mam głowy. Wiem tyle, że kucyk jest naprawdę uroczy i ma spiralną łatkę pod grzywą. Niestety nie mam zdjęcia gdyż zauważyłam ją u graczy :/


Ja mojego maluszka nazwałam Copperheart. Miedzianek zamieszkał w mojej stajni i czeka na swoją kolej w treningu.

🎬 Animacje

Tutaj zostawiam mały filmik z animacji kucyków.



To tyle kochani. Mam nadzieję, że nie jesteście źli za spóźnienie. Dziękuję za czytanie tego wpisu. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger