lipca 11, 2018

Star Stable Teorie: Ślad po Anne?


Cześć! Znalazłam materiał na post, z to coś co nie chce zwlekać do następnego dnia!

Przemierzałam uliczki Upadku Gubernatora. Właściwie bez celu kiedy postanowiłam zebrać materiał na część serii z ciekawostek. Przypadkiem znalazłam coś na oddzielnego posta.


Ok - na pierwszy rzut oka jakaś biała chmura, napis i okna. Nic prawda? Wystarczy, że spojrzeć na postać znajdującą się na środku zdjęcia. Sądząc po posturze ciała jest to Anne. Najprawdopodobniej w momencie robienia zdjęć. Te tło to prawdopodobnie szkoła.


Choć jednak się trochę różni. Nieco bardziej podobna wydaję się arena jeździecka. Pamiętają ją gracze Stajni Marzeń - dokładniej wiosennej przygody. Wiecie ostatecznego wyścigu.

Zdjęcie z kanału: marcelina2612
A wy co sądzicie? Która opcja wydaję się bardziej prawdopodobna? Mi druga - Anne zniknęła na tych zawodach, a rozbłysk światła z tyłu mógł być zasługą otwierania jakiegoś portalu czy innej magicznej rzeczy. Nie wiem co o tym sądzić. Trafiłam na zdjęcie Anne czy zwykły krajobraz Jorvickiej szkoły?

To tyle. Wiem, że krótkie ale ile można się rozczulać nad małym szczegółem. Dziękuję za czytanie tego posta. Do następnego. Bay!

P.S. Doszłam do wniosku, że chyba napiszę ponownie o serii Starshine - tamten opis zawiera słabe zdjęcia i w ogóle jest jakiś niepełny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger