lipca 18, 2018

Star Stable: Powrót drugiej generacji Dzikich Koni Jorweskich! + Lecimy na pomoc druidą!


Cześć kochani! Najmocniej przepraszam za opóźnienie ze Starshine' m ale prędkości mojego internetu w ostatnich dniach bym nie pochwaliła.

Dzikie Konie

Nie wiem jak ale nie wrzuciłam posta rok temu z tymi końmi. Dlatego zrobię to drugi raz xD

🌟 Koniki kosztują 599 SC. Nie źle, prawda?
🌟 Kupimy je przy drodze Jodłowego Gaju.
🌟 Wystarczy wam dostęp do miejsca, w którym się znajdują!
🌟 No i najlepsze - w dzikich ostępach zmieniają kolor!

Okej to bez przedłużania przechodzimy do opisu!

🐎 Różowy

Konik bardzo uroczy. Posiada tęczową hreczkę na zadzie po przemianie. W mieście przypomina mi perszerona (A raczej jego maść kojarzy mi się z tymi właśnie końmi). Mi się mega podoba ale różowy dość ciężko mi ubrać w szafie. Sama kilka dni temu zmieniłam kolor włosów na tymczasowy różowy 😆 Nie, nie żartuje.


🐎 Niebieski

Właśnie tego konika posiadam. Nie wiem co mnie w nim urzekło podczas jego zakupu ale mega mi się podobają jego oczy i niebieskie pęciny po przemianie. Uwiera mnie w nich fakt, że nie ma możliwości zmiany ich grzywy, a obecna ciągle faluje. W mieście koń jest cały czarny.



🐎 Zielony

Koń jest mega przed przemianą - po już nie szczególnie mi się podoba. Nie jestem zwolenniczką zielonego, a już tym bardziej w zestawieniu z brązowym. Gdyby się nie zmieniał zdecydowanie bym go kupiła.


Nowy kuc w aplikacji!

Pamiętacie zagadkową rasę Concorde' a? Teraz okazało się, ze to młody kucyk Jorvik maści skarogniado srebrnej! Pojawił się on w aplikacji Horses! Miał być ale chyba o nim zapomnieli bo nie ma...

Nowe ciuszki!

 W fioletowym kucyku i w sklepie z bonusami dla LT pojawiły się nowe ciuszki!


Główna fabuła!

 Główną fabułę wrzucę wam w następnym poście bo z tego robi się tasiemiec xD
Targ Koni

Za tydzień w Forcie Pinta :D
Dziękuję za czytanie. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger