maja 05, 2018

Jak wygrać wyścig?


Cześć kochani! Dopadło mnie jakieś straszne choróbsko więc cieszę się, że nie nagrywam ale żeby blogować wystarczą mi sprawne dłonie i nieślepe oczy. Ale jako, że jestem dość zmęczona przygotowałam wam mały poradnik.

Będę szczera - tak jak do oszczędzania tak do wyścigów nie mam sił i jak w ogóle dojadę to na podium się nie znajdę. Zazwyczaj zaklepuję miejsca od ósmego do dwunastego. Ale kiedy akurat dopisze mi szczęście i troszkę przygotowania jestem w stanie zasmakować zdobycia medalu. I nie - nie będę tu opowiadać o najlepszych koniach czy strojach.
  • Teraz wszystkich zadziwię. Nie szukajcie konia najszybszego. Najwięcej teorii krąży, że to AQH i inne tego modelu konie są najszybsze, inni są za islandami, ja za folblutami, a jeszcze inni za morganami. Nawet kiedy takiego znajdziecie nie zawsze się on nadaje. Szukajcie konia dla was najwygodniejszego. Pracując z wierzchowcem dostosowanym do siebie zdziałacie więcej niż osoba, której ze swoim koniem niekomfortowo ale jeździ na nim bo stwierdziła, że taki jest najszybszy. Są oczywiście też Ci, którzy urodzeni są do każdego konia w grze albo do kilku. Ja męczyłam te w teorii najszybsze, a dziś wsiadłam na kucyka i wróciłam ze srebrem.
  • Nie oczekujcie od razu sukcesu. To ciężki trening czyni mistrza. Tu sprawa znów indywidualna - jedni najwięcej uczą się na wyścigach, inni wolą regularnie jeździć na mistrzostwa itd.
  • Ze sprzętem nie do końca tak jak z koniem. Wybierz sprzęt z wysoką jazdą i szybkością, a jeśli masz problemy z np. skręcaniem dostosuj bonusy sprzętu do tego. Czasami dobrze wymieniać sprzęt - na początek z dobrą kontrolą aby szybciej startować później na jakieś prostej wymień na twój dostosowany do wyścigu. Widziałam nawet osoby zmieniające go przed wysoką przeszkodą czy ostrym skrętem. 
  • Odpręż się i skup. Dla jednych wyścig ma emocje jak na grzybach, dla innych to walka o życie. Dobrze jest się skupić na tym co się robi. Nie gadać wtedy z kimś, nie robić czegoś jeszcze na boku itd. 
  • Zaznajom się z trasą i skrótami. Jestem nastawiona na nie negatywnie i najchętniej bym je usunęła ale skoro nie ma takiej możliwości pozostaje nam się jedynie do nich dostosować. Wydaję mi się, że z nimi wyścig stawia na wiedze o trasie, a nie umiejętności gracza co zmniejsza szansę początkujących grających doskonale. Takie skróty można znaleźć na YouTubie.

I to tyle. Trochę to pogięte ale uwierzcie mi, że zwłaszcza pkt. pierwszy jest bardzo przydatny. To do następnego postu. Bay!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie gdybyś zrobiła posta o takich skrótach. Mój kucyk ma 17 na szybkości i wczoraj przez pierwszy etap mistrzostw Moorland byłam pierwsza lecz nie trwało to długo przez mały wypadek. Moja koleżanka nie ma Star Ridera a mimo wszystko jej koń początkowy już trzykrotnie zdobywał złoty medal. Mówi że konie innych graczy z którymi startowała miały między pierwszym a trzecim poziomem a ja startowałam z nią i nic takiego nie widziałam. Naprawdę marzy mi się to miejsce i na razie nie stać mnie za bardzo na nowy sprzęt więc szukam pomocy przy skrótach u mojej ulubionej blogerki! Może chciałabyś zagrać dziś wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale przez ostatnie dni miałam problemy z logowaniem się do serwera. Z pewnością wezmę pod uwagę napisanie takiego posta, ale musiałabym zebrać do niego materiał. Napiszę do ciebie na poczcie dzisiaj to się umówimy.

      Usuń
  3. cześć jesteś moją ulubioną blogerką :)
    jak chcesz to możemy razem pograć
    serwer: cookie crater
    nazwa: Rusty Snowshield

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Serio chętnie bym się spotkała, ale obawiam się braku możliwości powrotu na Sunbeam Meadow po zmianie :c

      Usuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger