maja 04, 2018

Star Stable: Jak profesjonalnie odkładać Star Coins!


Cześć! Dziś zdradzę wam tajniki odkładania Star Coinsów. Więc usiądźcie wygodnie (No wiecie byle nie na jakimś pająku) i zapraszam do czytania.



Nie ma to jak odkładać te SC i odkładać, a potem i tak plan szlag trafia i kupuje wszystko co się da pod pretekstem "Dobra uzbiera się później". Bo nie oszukujmy się - nie każdego stać bądź po prostu nie chce tyle pieniędzy wydawać na grę, a z kieszonkowego od Star Stable można uzbierać całkiem ładne sumki. Może nie jestem mistrzem oszczędzania ale mam kilka sposobów, które mogą wam pomóc.

  • Więc tak - w pierwszej kolejności dobrze jest wiedzieć na co odkładasz. Nie musi być to konkretna rzecz ale np. na konia, którego doda SSO. Bo takie odkładanie bez celu u mnie często kończy się nagłym stwierdzeniem, że to jest mój cel. Możecie sobie zrobić nawet listę wielu rzeczy. 

  • Dobrym sposobem może okazać się założenie, że z każdych 100 SC które otrzymujemy zostawiamy np. 50. Wtedy można odkładać i zarazem wydawać. Wtedy jednak podwoimy sobie czas czekania.

  • Czasami łatwiej jest zbierać od kodu. Kiedy Star Stable wypuści jakiś kod będzie nam łatwiej - im bliżej celu tym większa motywacja. 

  • Zrób sobie przerwę. Na przykład do czasu aż na koncie odłoży Ci się trochę Star Coins. Jak mówiłam wtedy jest trochę łatwiej.

  •  Znam też osoby z naturalnym darem do odkładania dla, których uzbierać nawet kilka tysięcy monet to nie większy problem niż np. dla mnie 500.

  •  Tak wgl to ja czekam na jakąś aktualizacje ze świnką skarbonką xD

Mam nadzieje, że choć troszkę wam pomogłam. Tak jak mówiłam to tylko moje propozycje ale z pewnością wy też jakieś macie. A może należycie do osób z darem odkładania? ^^ Dziękuję za czytanie. Do następnego postu. Bay!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ci ja ostatnio kupiłam 10000k ad a zostało mi 4000k a miałam oszczędzac. Od dziś oszczędzam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger