kwietnia 12, 2018

Urodziny bloga!


Hej. Skoro to czytacie to wiedzcie że jest dwunasty Kwietnia. Dokładnie rok minął odkąd zaczęłam moją przygodę z blogowaniem. Naprawdę wiele się zmieniło!
Pierwsze posty były mało fajne, często wstawiane i właściwie wyglądało to byle jak byle by było. Mam nadzieję że teraz jest lepiej. Chcę wam przede wszystkim podziękować, że czytaliście moje posty nawet te najgorsze, że tu byliście i chociaż zajrzeliście. Gdy zakładałam tego bloga nie miał on dla mnie przyszłości. Jednak coś z tego wyszło i odwiedziło mnie tu prawie dziesięć tysięcy razy. Nawet nie wiecie jak dla mnie to wiele. Gdzieś mam kilka milionów innych bloggerek. Dla mnie to dużo i tyle 😃 Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna ale myślę że jest kilka osób które wymagają szczególnego wyróżnienia.

🎂 Vilde Sweetwatcher - Choć nasz kontakt się zerwał rok temu to wiedz, że przyjaciół się nie zapomina. Naprawdę dziękuję Ci za wszystko bo bez Ciebie by mnie blog nawet nie zainteresował. I odpisz wreszcie na list choć pewnie już nie grasz. Czekam od roku i nie zamierzam przestać 😄

🎂 Melanie Diamondbook - Mojej ulubionej kuzynce, która jako jedyna czytała mnie od początku i przeczytała chyba wszystkie posty. Czasami pisałaś coś ze mną, choć nie ma Cię w grze często więc  nie dziw się że czasami piszę coś ostatecznie bez Ciebie.

🎂 Elaine Northbell - Nie wiem czy dobrze piszę twoje imię bo zawsze mylę Cię z Eleną 😃 Dziękuję Ci za to że wspierałaś większość moich pomysłów i byłaś dla mnie takim doświadczonym pomocnikiem.

🎂 Asu Rito - Mojej najlepszej przyjaciółce która wspierała mnie w każdej chwili. Wiedz że niesamowicie jest mieć pokrewną duszyczkę na tym ogromnym świecie. Nawet jeśli mnie nie czytasz xD

🎂 Sofia Softrider - Uwielbiam z tobą pisać i śmiać się. Skoro jesteśmy w podobnym wieku jest nam łatwiej się zrozumieć.

🎂 Ada Mouseweb - Głównie za bycie bardzo miłą osobą i niemal tak spokojną jak Elaine co jest chyba nie możliwe. Nawet jeśli nie dochodzimy do porozumienia w sprawie czy lepsze piosenki ma BTS czy Michael Jackson 😂

🎂 Aurora Lowlord - Za bycie moim ścianą do której gadałam godzinami. Która o dziwo także odpisywała.  Bardzo miło wspominam nasze wspólne zabawy (Nawet te dziwne).

Taka mała zapowiedź, że na sto tysięcy odsłon (Pomimo, że jest to nie możliwe lub będzie to za kilka lat) ma być konkurs na Pay Pal. Nie wiem jeszcze jak go zrobię ale mam mnóstwo czasu. Jeszcze raz wszystkim dziękuję i do następnego postu. Bay!

1 komentarz:

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger