kwietnia 09, 2018

O wszystkim i o niczym ale jednak ważne.


Witajcie drodzy czytelnicy :* Już zapewne zauważyliście, że na blogu pojawiła się bardzo kłopotliwa dla mnie zmiana.


Mój przyjaciel miał dziś jeden z dni w których zamieniał się w zupełnie randomowe zwierze - dziś za cel wziął sobie ptasznika australijskiego.

Nie opowiadałabym wam tego gdyby nie fakt, że podczas mojej chwilowej wyprawy po korytarzu na lekcji informatyki on postanowił sobie troszkę zmienić ustawienia w moim koncie gmail. Wyszło co wyszło i przez 90 dni jestem skazana na nazwę "Ptasznik Australijski" i no...

No i tak zostało, dlatego nie zdziwcie się, że blogiem będzie operował teraz jeden z gatunków pajęczaków. Oczywiście nie mam mu tego za złe, a raczej jest to dla mnie bardzo, bardzo śmieszne😃

Więc do następnego postu. Bay!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger