kwietnia 19, 2018

Star Stable: JoJo Siwa i sprawdzian na detektywa...





Cześć wszystkim! Witam w najbardziej spóźnionej aktualizacji, którą i tak już dawno miałam wstawić...


Może najpierw się wytłumaczę! Otóż nie mam weny i chęci do pisania i mam wrażenie, że zaczynam pisać na odwal. Nie chcę żeby tak to wyglądało więc wole czekać aż będę miała na to w ogóle ochotę...

JoJo Siwa

Szczerze to nie mam w zwyczaju słuchać artystów poniżej siedemnastu lat (Wyjątkiem jest Jungkook z 2013 xD) ale jak już się pojawiają to dlaczego nie?
No więc pojawia się ona co pół godziny w Forcie Pinta i zawdzięcza nas swoim głosem. Tuż przed dyskoteką znajduje się sklep w którym ceny są no niskie xD Chyba wszystkie elementy są 10 SJ lub 1 SC za sztukę (Wreszcie mnie na coś stać).

Kora i testy na szpiega


Więc jak się domyślacie po treści tytułu musiałam się wpierw znaleźć u Kory, która już na początku rozpoczęła swoją prezentacje umiejętności Ćwierkacza, który ma kandydować na szpiega Szpiegmistrza. Wyglądało to mniej więcej jak rzucanie wiewiórkami do celu i szczerze mówiąc to nie wiem w jakim momencie im się to przyda, bo w kryzysowej sytuacji zanim ptak złapie tą wiewiórkę zostaną obydwaj złapani. Chociaż patrol lotniczy to już bardziej.


Następnie przyszła pora na testy. Udałyśmy się więc nad wilczą jamę gdzie wszystko się zaczęło. W testach uczestniczyłam rzecz jasna ja i o dziwo nie miałam zbyt mało do roboty. Jednak przy ostatnim teście pojawiły się drony DC...


Oczywiście tylko my (Jako gracze, nie postać) to widzieliśmy i po zakończeniu testu okazało się, że brakuje głównego podopiecznego Szpiegmistrza jak i Ćwierkacza. Po krótkich poszukiwaniach znaleźliśmy Sabine (Wgl mam nauczycielkę o takim imieniu i nie darze jej sympatią xD) na Khanie z workiem z naszymi zaginionymi. Od razu przystąpiliśmy do pogoni, która oczywiście zakończyła się sukcesem. Jedynym wytłumaczeniem było to, że "Nie lubię wiewiórek". Ale czy na prawdę Dark Core wysyłało by całą armie dronów w pogoni za wiewiórką?

Jako, że za wybawce uznano Ćwierkacza, który próbował swojego kumpla ratować (O mnie zapomnieli D:) wyprawili przyjęcie i całą flotę powietrzną Kory przyjęli do składu Szpiegmistrza.



To tyle kochani. Dziękuję za czytanie, a ostatnia aktualizacja pojawi się jutro ^^ Do następnego postu! Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger