kwietnia 07, 2018

Star Stable Teorie: Oznakowane krowy


Oto druga dzisiejsza część maratonu z teorii...

Temat wydaje mi się bardzo ciekawy i do tego jestem dumna, że to znalazłam. Teorie mam naprawdę rozbudowaną ale jeszcze nie wiem czy zgodną z prawdą.

Krowy 

Nie ma to jak trening w zacienionym Valedale pod wielkimi leśnymi drzewami... Do czasu gdy spotykasz krowę i zaczynasz zachwycać się jej teksturą.
Gdy się napatrzycie zorientujecie się, że...

KROWY NOSZĄ NADAJNIKI ;-;


Co to jest to ja nwm ale wygląda jak małe mikrofony. Może Dark Core nagrywa w ten sposób nasze rozmowy? Nie zdziwiłabym się... I do tego noszą to krowy w całym Vale i tylko Vale...

Dla porównania:

1. Krowa z Valedale

2. Krowa z Srebrnej Polany


Jak myślicie? Nowa technologia czy podstęp ciemnych mocy?

Wyraziłabym swoje emocje ale jednak... Się powstrzymam xD

To widzimy się w następnym w poście z maratonu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger