maja 08, 2017

Q&A z samą sobą! #foreveralone

Witam! Dzisiaj nie prywatne (może troszkę) Q&A! Więc zaczynamy (pytania sama wymyśliłam a to będzie bardziej moja biografia)
1. Ile mam lat?
To ma pozostać tajemnicą ale: mam naście lat.
2. Z kąd Duduś?
Duduś pochodzi od mojej BIF (Best internet friend) choć kontakt mi się z nią urwał to nadal jest moją BIF. Valdek jeśli to czytasz do pozdro XD
3. Czy gram w cs-a?
Nie nie gram ale znam gierkę XD
4. Moje ulubione zwierze?
Koń.
5.  Jaka rasa?
Hanower i anglik.
6. Masz zwierzę?
Tak i to nawet 3. Świnki morskie. Zwierzątka przyjacielskie i oddane. Choć niewiele osób w nich to widzi. Cookie Nutella i Oreo. Wrzucę o nich posta.
7. Jaki film lubisz najbardziej?
Zmierzch.  Ale spk oparłam się wdziękom Edwarda XD
8. Ulubiony koń w rl?
Mój ulubiony Oriencik. Siwy walijczyk.
9.Ulubiona książka?
Harry Potter Hobbit Władca Pierścieni i oczywiście Zmierzch.
10. Co lubisz robić?
Jeździć konno, czytać książki i "używać" komputera.
11. Ulubiony youtuberzy?
Amfora, Emvik i TheUrhara36
12. Na jakim pozomie jestem w jeździectwie?
Trudno określić. Jeżdżę rekreacyjnie. I to tylko w terenie. Czasem galopuje ale żadko skacze. Bo wiecie w zastępie to tak ciężko ze skokami :/
13.Ulubione miejsce na ziemi?
Stajnia. Czuję się tam jak w raju.

I tym rajowym akcentem zakończymy ten post. Pytania wymyśliłam sama bo tak jest mi łatwiej XD
To koniec na dziś i hejos!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger