maja 10, 2017

Star Stable: Mustang Spirit!

Hej! W dzisiejszej aktualizacji dodali dam dam dam.... DZIKIEGO MUSTANGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Otóż już tłumaczę: Z okazji premiery chyba serialu albo filmu Spirit Riding Free do StarStable został dodany sam Spirit. Niestety nikt nie wie gdzie on jest. Musicie go szukać a co godzine pojawia się gdzie indziej a co gorsza losowo ;-; Nikt nie wie gdzie się pojawi. Gdy go znajdziemy da nam zadanie do wykonania. Gdy będziemy wbijać u niego reputacje będą pojawiały się rzeczy w sklepie jego fanek w Forcie Pinta. Mustang pojawia się w całym Jorvik ale wydaje mi się że raczej nie w miejscach zaludnionych. Gdy wbijemy reputacje dostaniemy do kupienia jabłko. Giedy je mu damy trafi do naszej stajni. Od razu z 15 lvlem lecz niestety nie można go ubrać w sprzęt. Musimy jeździć na nagim koniu XD Dodali też konkurs ziemniaka i po prostu jego święto. Ja robiłam je w zeszłym roku i nwm czy nie też 2 lata temu... Nie będe tego opisywać XD Niestety mustang będzie w Jorvik tylko tydzień dlatego biorę najszybszego konia i ruszam na poszukiwania.
No tak jeszcze weryfikacja. Szczerze wątpie że znajdę go choć raz. Ciekawa jestem tylko ile kosztuje te jabłko ;-; Pewnie będzie za sc a ja teraz mam tylko 2 ;-; Szkoda że nie krąży tylko po PPK czy coś w tym stylu bo już ten jeden półwysep jest wyzwaniem. Tak czy tak jeśli jabłko będzie kosztować więcej niż 102 to nie kupię XDDDD Ale zakładam że nawet go nie znajdę. No ale cóż. Nie mogę powiedzieć że mi się nie uda dopóki nie spróbuje. Albo nie... B) Mam klacz mustanga B) Ma 15 lvl więc powinna się nadać. XDDDDDD (diaboliczny śmiech) No chodź Spirit chodź... Zwabi go. Ale ja jestem mądra XD Lognęłam się i wyskoczyło info o nim. Jabłko kosztuje 659 sc ;-; Kupię je może ale dopiero jak będe mogła nim go oswoić. Pojawia się o pełnych godzinach od 8-21 ale chyba na ok 10 min tak jak Thompson. To powo w poszukiwaniach i hejos!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger