września 05, 2018

Star Stable: Trakeny!


Hejka! Duduś po powrocie do Polski powraca również do pisania dlatego bez przedłużania zaczynajmy!

Z dość dużym opóźnieniem wstawiam tego posta (Bo aż 3 tygodnie!) ale najzwyczajniej w ostatnim czasie nie miałam do dyspozycji laptopa. Teraz po rozpoczęciu roku szkolnego nigdzie nie wyjeżdżam jednak jak to bywa nauka może negatywnie wpłynąć na moją aktywność.

Konie Trakeńskie

Jeśli jesteś starszym graczem być może pamiętasz szał jaki był gdy w plikach znaleziono konie właśnie tej rasy. Obecne pewnie wiele się zmieniły od tego czasu!
🌟 Trakeny kupicie za zaledwie 750 SC. Jak na całkiem przyzwoitego konia to niewielka cena.
🌟 Gniadosza i siwka dostaniecie w Winnicy, a pinto w Forcie Pinta 😆
🌟 Wierzchowce z Dworu Srebrnej Polany możecie kupić na poziomie 9, a tego z Fortu Pinta już na 1.

🐎 Srokaty

Jeśli miałabym kupować konie właśnie z tej aktualizacji to zdecydowanie to on byłby wybrany jednak wolę zaczekać na nowe maści. Koń trakeński kojarzy mi się tylko i wyłącznie z kolorem czarnym. Wydaje mi się bardzo unikalny i ma wyjątkowe oczy!


🐎 Gniady

Taki standardowy gniady wierzchowiec. Jak dla mnie wygląda na zawodowego sportowca ale wolałabym jego odsłonę bez odmianek :3


🐎 Siwek

Kto mnie zna, zapewne wie, że wszelkie siwe konie to moja miłość, ale zdecydowanie już z nimi przesadziłam i nie zamierzam w najbliższym czasie kupować następnych. Przydałoby mi się za to kilka zwykłych gniadych czy karych ^^


Jeśli chcecie znać moją opinię na temat podobnego wyglądu tych koni do hanowerów - w rzeczywistości obydwie rasy są do siebie mega podobne, dlatego jeśli koń ma być jak najbardziej realistyczny to tak powinien wyglądać.

Przy okazji pewnie zauważyliście, że wróciłam do moich blond włosów. Niestety intensywny róż nie pasował mi prawie do niczego i musiałam się z nim pożegnać :( O dziwo nie żałuje tego eksperymentu.

Więc dziękuję za czytanie! Jeszcze dziś pojawi się reszta aktualizacji. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger