sierpnia 20, 2018

Star Stable: Renowacja postaci i powrót krainy chmur!


Hello my friends! Dziś przyszedł czas na aktualizacje zaledwie z zeszłego tygodnia, w której dodana została tęcza. Usiądźcie wygodnie i zapraszam do czytania 💖

Na zdjęciach poniżej jak i nagłówku możecie zobaczyć jak teraz wygląda Drusi. Jestem wierną fanką koloru różowego więc stwierdziłam, że czemu by nie spróbować go w grze. Mi się podoba efekt ale ciekawi mnie co wy o tym sądzicie. 💋

Kraina w chmurach

Jest to główna atrakcja tej aktualizacji. Tutaj macie post o tym jak kraina trafiła do Jorvik KLIK (Aż mi wstyd linkować te stare posty) a ja przejdę do tego co wraz z nią przybyło po raz pierwszy.

Nikogo nie zdziwił pewnie fakt, że i tu musiał pojawić się sklep z wyposażeniem (Pod pseudonimem "pamiątki"). Jest on trochę zepsuty przez co nie można zobaczyć jak wygląda nasza postać, ale możecie strzelać na chybił trafił czy będzie to pasować - czy nie.


Oprócz wyścigu w grze pojawiło się również poszukiwanie złotych podków. Znajdźcie złotą chmurkę niedaleko balonu, a po kliknięciu w nią możecie rozpocząć poszukiwania! Największa ich część znajduje się za chmurkami po których możemy swobodnie skakać!


Jeśli chcecie możecie również pomóc Mice w odnalezieniu zagubionych przedmiotów. Jest ich łącznie siedem i podobno możecie za nie zdobyć nagrodę. Jeśli znudzi wam się ganianie za zagubionymi przedmiotami możecie usiąść z przyjaciółmi (Albo tak jak ja z wierzchowcem) przy wspaniałym pikniku. Tak jak to widać na zdjęciu konie kochają zjadać wszystko po czym stąpają. Zaczynając na trawie i kończąc na chmurach.


Dla miłośników pięknych krajobrazów polecam odwiedzić krainę po godzinie dwudziestej drugiej lub zrobić buga na noc. Naprawdę jest to niesamowite. Zobaczyć ją miałam okazje wczoraj ale niestety nie zrobiłam zdjęć. Przyniosłam wam za to fotografię z filtrem nocy.


Zwłaszcza w małym jeziorku z jakąś mistyczną cieczą (Bo nie porównałabym jej do wody z Jorviku) możemy zobaczyć odbijające się gwiazdy  😍

Targ koni

Niestety dopiero za tydzień pojawi się w Zachodnim Przylądku. A miałam ochotę na jakiegoś starego rumaka. Teraz nie mam pieniędzy xD
To tyle. Dziękuję za czytanie. Do następnego postu. Bay!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger