czerwca 28, 2018

Być może ostatni post na blogu...

Witajcie kochani. Dziś przychodzę do was z bardzo smutnym postem. Jak widzicie nawet nie ma miniaturki bo heh. Niedługo będzie i to nielegalne.



Obiecałam nie przeklinać i wytrwam z tym do końca, ale to co ma wprowadzić Europa jest ***** niedorzeczne. Jeśli ktoś nie w temacie najnowszej cenzury to już tłumaczę.

UE ma w planach ograniczyć wysyłanie/udostępnianie linków, publikowanie zdjęć zawierających prawa autorskie co za tym idzie również zdjęć z gier (I innych gameplayów, vlogów itd.). Dzięki temu jestem właściwie skończona. Bo kto chce słuchać o anonimowej grze do, której linku podać nie mogę bez zdjęć i komentarzy na jej temat (Które będą sprawdzane). Ah - wiadomości też są sprawdzane  ;)

Tak to tylko część rzeczy, które osoby nie mające zapewne pojęcia o internecie mają zamiar wprowadzić. Nie wiem czy jest sens prowadzić tego bloga nielegalnie dlatego najpewniej muszę się z wami pożegnać. Tak - gdy to piszę chce mi się ryczeć. Przez rok włożyłam w tego bloga wiele pracy a teraz mi ktoś mówi, że prawdopodobnie będzie nielegalny ze względu na zdjęcia, komentarze, opisy, poradniki i nie wiadomo co jeszcze sobie ubzdurali. Podpisałam milion petycji, jutro być może uda mi się być na proteście ale czy to da cokolwiek?

Dlatego obiecuję, że będę walczyć do końca. Może jeszcze jest nadzieja, że nie wniosą tego. Do czasu jednoznacznej odpowiedzi nie pojawią się tu posty. Nie będę prosić was o podpisywanie tych petycji (Chyba, że chcecie) to wystarczy wpisać coś w rodzaju "Petycja o cenzurę internetu" to wam wyskoczą różne rzeczy. Bądźmy dobrej myśli.

A teraz najsmutniejszy moment kiedy przychodzi mi się być może pożegnać. Dlatego naprawdę dziękuję po stokroć za takie przyjęcie moich wypocin, że to czytaliście, że komentowaliście i w ogóle za wszystko. Będę bardzo tęsknić. Chyba się nie pomylę jeśli powiem, że witam w E-PRL jeśli to ***** zostanie wniesione. Jeśli to wniosą zawieszę wszystkie posty i będę czekać na lepsze dni... Prawdopodobnie nie do następnego postu. Bay...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger