maja 02, 2018

Star Stable: Zdjęcia i pieseły!


Witajcie kochani. Przepraszam za mały zamęt ale wracam już na dobre.

Tak - już pisałam post na koniec bloga. Ale później stwierdziłam, że na razie tylko go zawieszę. Straciłam chęć i wenę, a nie chce pisać na odwal bo to po prostu złe. Wystarczyło mi się z tym przespać aby mieć ochotę na pisanie posta. Poza tym dziękuję za jedenaście tysięcy odsłon. Jesteście niesamowici 😘

Pieseły

Wszyscy wiedzieli, że ten dzień nadejdzie. I nadszedł... Pieseły wkroczyły do gry! Mamy do wyboru 3 pieski rasy York Shire Terrier. Osobiście jestem mega zadowolona bo miałam mieć Yorka i uważam, że ta rasa jest po prostu urocza. Każdy piesek dodany do gry jest dostępny w sklepie zoologicznym w Forcie Pinta i po kupieniu go będzie za nami biegał! Są trzy kolory sierści - szary, brązowy i biały. Do tego wszystkie za 399 SC.




Zagubiona obroża!

Kolejne problemy JoJo Siwy. Tym razem nie kokardki, a obroża pieska...
To w takim razie problem pieska JoJo.

Mniejsza z tym. W każdym razie nwm czy te Siwanator robią za służące ale kazały mi znaleźć obroże. Czemu mnie mieszacie w tą niewolniczą pracę? Why? Więc jedyną wskazówką było to, że jest na plaży.

To nawet zaznaczone na mapie było xD


Wgl ciekawi mnie co miała znaczyć ta kolumna na dole okna postaci i konia w filmiku Star Stable o Yorkach?


Może robią jakieś testy, a może to jakaś zwykła opcja na serwerach testowych? Tak wgl to pozdrówcie program w którym obrabiam zdjęcia. Może dacie mu chęć do dalszej współpracy?


Co jest nie tak z tą małpą? 😆

Zdjęcia

Kiedy ratują ci życie dopiero gdy dostaniesz laptop, który robi zrzuty ekranu, a nie buntuje się ;-; Ale jak dla mnie opcje dodane przez grę są mega. Nie tylko filtry ale też obracanie i oddalanie kamery czy zmiana pory dnia!



Czy tylko ja widzę tą postać stojącą na koniu przy drzewach? CO SIĘ DZIŚ DZIEJE?


Targ koni

W tym tygodniu w zacnym i wspaniałym Zachodnim Przylądku!



Dziękuję za czytanie! Na koniec chcę życzyć powodzenia mojej przyjaciółce z nowym blogiem. Jak kogoś interesuję troszkę gra Yandere Simulator to link będzie w zakładce Polecane lub co tam wymyślę gdy tylko taka wyjdzie. Do następnego postu. Bay!


3 komentarze:

  1. Jak jak gram w SSO to też często widzę stojących graczy na swoich koniach.Czyżby nowy bug czy coś innego?A mi osobiście bardzo podobają mi się nowe pupile gry.Ja mam Jack russer teriera i bardzo gorąco polecam takiego małego słodkiego urwiska,nadaje się do bloku bo jest mały tak jak York Shire Terrier :D. A tak w ogóle jesteś świetna!Jesteś miła i pomysłowa jak chodzi o blogi i ich skonfigurowanie.:* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger