maja 19, 2018

Star Stable: Nowy członek rodziny! Zdjęcia z perspektywy jeźdźca.


Hej kochani! Dziś w moje ręce trafił mój nowy nabytek. Pozwólcie, że wam zaprezentuje prawdziwy pocisk ^^



Tyle godzin wybierania ale jak to ja nie lubię czekać tak to ja kupiłam tego konia, który już był dostępny. Imię było wybrane wcześniej. Więc poznajcie Bulletboya.


Jest on nowym luzytankiem i powiem, że dawno nie byłam tak zadowolona z kupna jakiegoś konia. Ta grzywa, animacje. Po prostu cud. Już nie mówiąc o tym że maścią trafili prosto w mój gust. Kupiłam go z aplikacji z 10 poziomem. Zdecydowanie polecam wam tą rasę jeśli jeszcze jej nie posiadacie. Co mnie zdziwiło są bardzo szybkie, a pomimo dość słabych skoków łatwo się w nie wczuć. Do tego ten piaff... Dobra zanim ktoś powie że, imię nie ma sensu to tłumacze. Mój ulubiony zespół kiedyś działał pod nazwą Bulletproof Boy Scouts (BTS) dlatego stwierdziłam, że imię Bullet boy jest jak najbardziej dla mnie odpowiednie.

To teraz zapraszam do sesji. Udało mi się zrobić zdjęcie z pierwszej osoby. Wystarczy zrobić zooma scrollem i polem widzenia, a następnie ustawić sobie na szyje konia (Dobrze mieć przy tym efekt dzikiego konia).










To tyle. Dziękuję za czytanie kochani. Aktualizacje dostaniecie dziś lub jutro. To do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger