maja 27, 2018

Star Stable: Magazyn!



Hej!  Dziś bardzo nietypowo ale w moje ręce wpadła pewna lektura!


Więc idąc sobie ścieżkami sklepu podbiega do mnie Melanie Diamondbook pokazując mi to.  Początkowo myślałam,  że to jakaś reklama, a jednak to cała gazeta!  Kosztuje dokładnie 8. 99 PLN ale wiecie to tylko pierwsza część.  W środku znajdował się kod na 250 SC. iwiele informacji o grze.  M.in.  znaleźć można tu nową postać... Ja zakupu nie żałuje i postaram się kupować regularnie.  Tutaj macie trochę zdjęć oczywiście gazety Star Stable.



Więc to tyle! Posty z aktualizacji pojawią się już dziś najpóźniej jutro na 100% bo muszę tylko dodać zdjęcia. Piszcie jak też już posiadacie tą gazetę.  Do następnego postu.  Bay! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger