maja 08, 2018

Star Stable News: Live!


Cześć wszystkim! Dziś taki nietypowy post informacyjny. Zapraszam do czytania ^^



No więc tak - nasze Star Stable ma w planach coś dużego, dokładniej kolejne spotkanie widzów. Tym razem odbędzie się w Sztokholmie dziesiątego czerwca. Dokładniej w centrum gamingowym Inferno. Ma być nawet kilka popularnych youtuberek. Jak dla mnie to urocze, że coś takiego jest, a jako, że cały świat się tylko do Szwecji nie zjedzie będzie z tego livestream! Będą tam podobno różne gadżety i zostaną pokazane kulisy powstawania gry.

Jeśli nie uda wam się być na miejscu (A jest to naprawdę duże szczęście) to spokojnie - takie spotkania były już organizowane na terenie Polski. Może w mniejszej skali ale były! Dlatego myślę, że jeszcze coś takiego zrobią.

Ja osobiście mam bardzo zawalone te wakacje i jeśli będę w Szwecji w tym roku to pod koniec wolnego :/ Za to na livie jak najbardziej będę chyba, że zdarzy się coś co mi na to nie pozwoli. Jako, że nie wiem czy SSO ma w planach go zapisać później trochę wam opowiem, bo pewnie nie każdy na niego trafi. Byłabym mega szczęśliwa gdybym mogła być na miejscu i wam zrobić z tego posta ale niestety musiałby się cud wydarzyć xD Dlatego ja będę na spotkaniu przed ekranem. A wy? Może ktoś będzie mógł być na miejscu? Pochwalcie się w komentarzu ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger