marca 16, 2018

Star Stable: Na końcu tęczy

Cześć wszystkim! W tym tygodniu odwiedził nas kopytny przyjaciel ze swoim garncem złota i... Prezentami!
 Więc zanim zaczniemy chce tylko wspomnieć, że pojawił się nowy post ze spisem skałek. Co do specialu na 10 tysięcy odwiedzin to prawdopodobnie będzie to co innego niż seria, ponieważ mi ją usunęło. Jeśli macie jakieś pomysły to możecie pisać, a ja przepytam znajomych.

Chaun

W tym roku jak w wielu innych odwiedził nas leprechaun Chaun razem ze swoim garncem złota. Niestety za każdym razem gdy tęcza zmienia swoje położenie - monety także. Dlatego musimy pomóc naszemu koledze! Podobno niektóre prezenty są stare, a inne nowe. 
Jak zwykle był otoczony liczną zgrają graczy. Po krótkiej rozmowie pozwolił mi pozbierać jego monety. Oto kilka informacji które być może wam się przydadzą:

-Tęcza pojawia się co 30 minut w nowym miejscu.
-Jest w jednym miejscu 20 minut.
-W każdej "sesji" jest dziesięć kopców. W każdym kopcu można znaleźć do dziesięciu monet.
-Aby wymienić złoto trzeba mieć 7 sztuk monet.
-Niekiedy Chaun nie akceptuje złota i daje nam jedzenie.
-Aby wygrać złoto wystarczy wcisnąć "Szukaj" gdy strzałka będzie w zaznaczonym momencie. Ważne jest żeby kliknąć gdy obszar jest niebieski, a nie zielony.
 -Tęcza pojawia się w: Dolinie Złotych Wzgórz, posiadłości Dew, Zapomnianych Polach, Jeziorze Valedale, Polach Everwind, Złocistych Polach oraz Jodłowym Gaju.
-Tęcza pojawia się tylko w ciągu dnia.

Z góry mówię, że prawdopodobnie nie zrobię spisu godzin tęczy. Bez bicia przyznam się, że takie rzeczy wymagające jeżdżenia w tą i we w tą to nie dla mnie. Osobiście lubię szukać tęczy i zostawiam sobie kilka monet na pamiątkę.

Parada!

Bobcats jak zwykle organizują paradę Fortuny. Dlatego możemy pomóc im przygotować trasę z Moorland do Fortu Pinta, która odbywa się o każdej pełnej godzinie. Przy okazji odkryłam nową connemare. A może to tylko zmiana grzywy?

Za zadania dostałam niecałe 300 PD czyli naprawdę dużo. Chociaż były troszkę nudzące. Dostałam też tą sukienkę.

Targ koni

Pojawi się za tydzień w stajni Jorvik gdy tylko uda im się przenieść wszystkie konie!

The End

To już tyle. Mi się naprawdę dziś podobało i do tego dostałam mnóstwo PD jak na takie zadania. Dziękuję za prawie 10 tysięcy odwiedzin. To naprawdę niesamowite. Do następnego postu. Bay!


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Zwłaszcza, że starsze posty nie są moim powodem do dumy.

      Usuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger