marca 18, 2018

Dziesięć tysięcy odwiedzin!

Cześć! Po miesiącach pracy nad doskonaleniem wyglądu jak i treści bloga mogę powiedzieć, że osiągnęłam to co chciałam.
Odwiedziliście mnie już ponad 10 tysięcy razy. W ogóle jest to jak dla mnie niewyobrażalna liczba nigdy bym nawet nie wpadła na to żeby mieć 1/10 z tego - a jednak. Może wam się wydawać, że jestem bardziej spokojna niż zwykle ale nadal jestem w szoku 😄 Dziękuję wam z całego serduszka za każde (Nawet najmniejsze) odwiedziny za to, że czytaliście moje "wypociny" nawet te najgorsze. Byliście w pewnym sensie motywacją do pisania tego. Kilka razy miałam się już poddać i wtedy zazwyczaj czytałam wszystkie miłe komentarze. Nie wiecie ile to dla mnie znaczy - powiem wam, że mega dużo. Jeszcze nie mam pomysłu na special ale postaram się żeby było to coś specjalnego. W ramach bonusu kilka faktów o mnie jako, że pierwsze Q&A się dobrze przyjęło, a nie chcę żebyście po tylu odsłonach nadal nie wiedzieli o mnie prawie nic. Oczywiście możecie to ominąć.

1. Lubię kulturę azjatycką. Gdy oglądałam anime byłam na etapie Japonii, teraz mam fioła na punkcie Korei (Południowej) ze względu na mój ukochany zespół BTS 😃

2. Do rozpoczęcia pisania nikt mnie nie zachęcał, a na początku byłam właściwie sama. Ale jeśli mam wytypować jedną osobę, która to zaczęła to jest to Vilde Sweetwatcher.

3. Jak może wiecie uwielbiam zwierzęta ponad wszystko i to naprawdę. Wiąże z nimi większą część mojej przyszłości.

4. Chcę zostać weterynarzem. Jak to mówię - dziecinna zachcianka, a jednak została.

5. Moim największym marzeniem jest posiadać własnego konia. Na razie nie mogę sobie na to pozwolić ale gdy będę niezależna postaram się zrealizować to marzenie.

6. Przez moje ręce przeszło dość dużo zwierząt. Niektóre dożywały wielu, wielu lat, a inne z powodu choroby opuszczały mnie dość wcześnie. W skrócie miałam duuużo ryb, małą hodowlę ślimaków i gąsienic (Hodowałam je dopóki się nie zamieniły w motyle), kilka chomików, żółwia i cztery świnki morskie. Aktualnie mam trzy świnki oraz opiekuje się kotem (Takim bezpańskim) i koniem na którym jeżdżę

7. Przez sześć lat marzyłam o własnym yorku - nie doczekałam się xD

8. Nie znam osoby (W realu), która nie zapytałaby mnie o ulubione jedzenia dlatego tu wszystkim odpowiem. Jedzenie nie sprawia mi jakieś przyjemności i raczej uważam je za rzecz potrzebną po prostu do życia. Ale jeśli mam coś wytypować to uwielbiam trufle. Takie cukierki xD

9. Oprócz jeździectwa czasami biegam. Nie porównuje tego nawet do pasji ale jest to taka moja uzupełniająca forma sportu.

10. Uwielbiam duże prędkości dlatego chyba nikogo nie zdziwię tym, że moim ulubionym chodem konia jest pełen galop.

11. Z jakiś głębszych urazów to miałam dwa razy skręconą kostkę (Tą samą) i wyłamanie kolca biodrowego xD

12. Moją BFF jest youtuberka Asu Rito. Nagrywała Sand Boxa xD

13. Mam młodszą siostrę.

14. Moją ulubioną grą jest Star Stable, a na telefon The Wolf i Rodeo Stampede. 

15. Moim ulubionym kolorem jest fiolet, szary i lazurowy.

16. Ktoś mnie kiedyś w komentarzu zapytał jaki jest mój ulubiony kamień szlachetny (What? xD). Bezkonkurencyjnie jest to lazuryt.

17. Znam tylko trzy osoby z reala, które grają w Star Stable.

18. Nie mam IBFF. Mam do tego uraz.

19. Umiem grać tylko na flecie irlandzkim ale kiedyś uczyłam się grać na gitarze.

Ojoj no niezbyt ciekawie to wyszło ale miało być to tak trochę o mnie i myślę, że to co powinniście wiedzieć jest tam zawarte. Niektóre fakty są dość śmieszne xD No to teraz wymyślamy special! Jeszcze raz dziękuję. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger