maja 05, 2017

Horsez: Zły dziad! #2

Hej! Tutaj Duduś i witam w kolejnym poście z Horsez. Niestety zepsuło mi się coś i nie mogłam robić zadań. Musiałam zrobić nowe konto ale wszystko już nadrobione.

Więc wsiadłam na konia i pokierowałam się do miasteczka. Na miejscu ochroniarz Filip zatrzymał mnie przed miastem. Kazał mi zsiąść z konia. Nie lubię go. Bardzo go nie lubię. Więc zsiadłam z konia i teleportowało mnie do miasteczka. Szłam i pytałam gdzie jest poczta. W końcu dowiedziałam się że miasteczko jest tak małe że poczta znajduję się w sklepie. Odebrałam paczkę i przy okazji odblokowali mi sklep. Kupiłam jedzenie dla konia i szczotki. Gdy zawróciłam zadzwonił Tomasz i zapytał co ja tak długo robie? Nie chciej wiedzieć Tomaszu B) Nie chcesz wiedzieć B) Więc wróciłam do qnia i zaczęłam wracać za znakami do stajni. Gdy dojechałam odrazu wystawiło mnie przed stajnie. ILUMINATI! Weszłam do mojego pokoju i podeszłam do szafy. Otworzyłam ekwipunek i wybrałam paczkę. Kliknęłam użyj i zostałam teleportowana do szafy XDDDD Wybrałam sobie blond włosy, niebieski sweter, dżinsy niebieskie i niebieskie spodnie XDDD Jak to brzmi XDDDD No dobra. Gdy wyszłam z szafy zadzwonił adwokat. Miałam się cofać do miasteczka żeby go odwiedzić >-< Zabijcie mnie XDDDD Więc teraz wracamdo miasteczka. Pojumpowałam po drodze XD Weszłam do miasta zostawiając konia przy bramce. Tym razem dziada nie było. Super. Odszukałam biuro adwokata i weszłam. Miał mi do zaoferowania wybudowanie toru krosowego lub skokowego. Zawsze wybierałam skokowy więc dziś wybiorę krosowy. Po wybraniu opcji pokazuje się wczytywanie i ILUMINATI teleportuje nas koło studni w stajni. Dostajemy telefon że budowa jest już ukończona i możemy go wypróbować. Więc biorę konia i jadę. Po wyjściu ze stajni dostajemy informacje że mamy jechać pierwszą drogą w prawo i dalej za niebieskimi znakami z przeszkodą krosową. Na miejscu dostałam instrukcję. W kłusie, kenterze i cwale koń będzie skakał wysoko (pojedńcza przeszkoda) a w galopie i pełnym galopie daleko (podwójna/potrójna itd. przeszkoda). Na górze ekranu mamy pasek z obecnym zasięgiem skoku konia. Gdy najeżdżamy na przeszkode pojawi się czarny pasek pokazujący wielkość przeszkody. Gdy będziemy przy przeszkodzie ona przesunie się w pole zasięgu skoku konia. Wtedy po bokach kolor czerwony zmieni się na zielony. Tak przejeżdżamy cały parkur na którym znajdje się 12 przeszkód. Po dojechaniu do mety teleportuje nas do biura adwokata. Tam możemy wybrać kolejny tor do budowy. Został mi tylko skokowy więc ten wybrałam. Po tym dzieje się tak samo tylko z tym że musimy skręcić w lewo i kierować się niebieskimi znakami z przeszkodą no zwykłą XD Później tor przejeżdżamy ak samo tylko przeszkód jest mniej. Po ukończeniu toru znów teleportuhą nas do biura adwokata. Teraz musimy wyprawić zawody w naszej stajni. Przy okazji dostajemy nowego konia. To już koniec! Porobie jeszcze zadania  i jutro wam je opisze. To lece. Hejos!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger