maja 04, 2017

Horsez: Nowa gra! #1

Więc uwaga dam da da dam.... Na moim blogu.............Pojawiła się nowa gra! :D Mam nadzieje że się przyjmie. Chcę na blogu przerobić kilka gier fabularnych. Nie są one wieczne dla tego nie będzie uznana za grę do bloga. Po prostu gdy skończymy fabułe pojawi się następna gra. Jest ona bardzo fajna i naprawdę zachęcam do kupowania płyty. (zdjęć niestety nie będzie bo po ich zrobieniu pojawia się czarny ekran)

Zaczynamy! Na początku otrzymujemy list. Jest w nim napisane że odziedziliśmy stadnine po babci. Gdy naszapostać skończy czytać list zostaniemy teleportowani do środka miasteczka. Teleportuje nas przed kościół. Po chwili dzwoni telefon od jakiejś Pati XDDD Życzy mi powodzenia i rozłącza się po krótkiej rozmowie. Nie stoję długo i już drepta do mnie ruda dziewczynka o imieniu Kamila. Pomaga mi znaleźć drogę do biura adwokata i daje mi mapkę. To teraz lecimy szukać. Po przejściu za kościołem znalazłam sklepikarkę Biankę. Pomaga mi  dotrzeć do biura (polecam nawiązać relacje ze wszystkimi kogo spotkacie nawet jeśli wiecie gdzie iść. Po chwili doszłam do biura adwokata. Popeplał coś o klauzurach i odwiózł do stadniny. Na miejscu był Tomasz który miał dla mnie pracować. Powiedział mi gdzie jest mój pokój a ja do niego poszłam. Gdy byłam na miejscu zadzwonił telefon...od....Tomasza? Ok... Powiedział jak wziąść i włączyć notatnik. Są w nim zapisane obecne i wykonane zadania. Po tym jak wyjde z pokoju dzwoni znowu XD Każe mi przyjść do stajni i zająć się koniem. Po krótkiej rozmowie każe mi wejść do boksu konia (mogą być 2 albo siwy jabłkowity albo bułany choć wolę tego siwego) No i zajefajnie! Dostałam bułkę! Dlatego też nazwiemy ją Bułeczka. Po wypełnieniu karty z imieniem przechodzimy do czyszczenia. Z tym mogą wystąpić problemy bo pasek jest załadowany do końca i nadal jest czerwona lampka a musi się zaświecić zielona. Według niektórych to poprostu kwestia komputera i myszki ale jak będziecie dokładnie czyścić każde miejsce sierści konia dopóki brud przestastanie lecieć zadziała. Następnie musimy ją umyć. Jedyne na co trzeba uważać to na głowę. Po jej polaniu odejmują nam doświadzenie. Później jest czyszczenie kopyt. Podobnie jak wcześniej punkty doświadczenia są odejmowane gdy przyciśniemy kopystkę poza strzałką. Po wyczyszczeniu kopyt musimy ją nakarmić. Narazie jest tylko siano i mamy jej dać 3 garści. Na koniec sprzątamy stajnie. Trzeba wyrzucić brudne siano i odchody. Po wyczyszczeniu musimy wyłożyć ziemię nową słomą. Jednak nie jest ważne jak bo tak czy tak gra ułoży ją po swojemu. Łąki nie ma także nie możemy jej wypuścić ale za to możemy pojeździć! Klikamy siodło i....... Musimy iść do Tomasza który sprawdzi na ujeżdżalni jak jeździmy. Musimy jeździć po strzałkach wyznaczonym chodem. Po wszystkim Tomasz nas pochwali. Dziękuje dziękuje.... XD Gdy wrócimy do stadniny zadzwoni do nas pracownica lotniska z wiadomością że bagaż czeka na poczcie w Appeltone. Tomasz zgubił klucze więc pojedziemy konno. Świetnie! Tylko że mój koń szybko się męczy... No ale co tam! Jedziemy! Po wejściu do boksu otrzymamy punkty dla konia. Klikamy na kartę i możemy wybrać na co je wydamy! Ja polecam wydać na wytrzymałość po w przyszłych zadaniach bardzo się przyda. Po kliknięciu siodła jesteśmy teleportowani na drogę. Wystarczy że pojedziemy prosto za żółtymi znakami z domkami i dojedziemy do miasta.
















To tyle na dzisiaj. Postaram się zrobić coś ze zdjęciami. Porobie questy a jutro wam wszystko opisze. No to trzymajcie się i hejos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger