maja 06, 2017

Horsez: Zaginiona Kamila! #5

Oto jeden z ostatnich postów z Horsez. Zostawiłam więc Tomasza. Nie polecam jechać za znakami nad rzekę bo zaginiecie XD Polecam się cofnąć przed stajnię i z tamtąd jechać za znakami z mostem. Gdy już dojedziemy musimy znaleźć 4 konie. UWAGA: Jeden jest zaraz po wejściu nad rzekę ja go ominęłam XD Po znalezieniu koni musimy wrócić do stajni i porozmawiać z Tomaszem. Mówi on jednak że Kamila zginęła i poszła szukać koni. Musimy wziąść więc konia i pojechać w pierwszą drogę na prawo ze stajni. Potem jechać prosto az dojedziemy do lasu w którym podobno jest. Gdy już będziemy skręcamy w lewo i jedziemy aż dojedziemy do wielkich głazów. Obok nich między drzewami jest Kamila. Gdy ją znajdziemy od razu zostaniemy teleportowani do stajni. Tomasz wytłumaczy się że nie miał pieniędzy i pomógł Blacklockowi. Następnie trzeba wejść do domu. Dostaniemy wtedy informacje o kolejnych zawodach. A no tak! Koń którego dostałam to Quarter maści bułana. Zbugowało się i nie mogłam go nazwać XD Jak się uda literki zrobią się na całą tabelkę XD Więc nazwałam go YYYYYYo XD Bo mogłam dodać do tej tabelki tylko jedną literkę XDDDDD Wybrałam więc go i fioletowy zestaw. Weszłam do przyczepy i pojechałam na zawody. Za pierwszym razem zfailowałam ale za drugim było już ok. Dostałam angola. Kolejną bułanę XD Tylko że tamten miał plamki. Wybrałam budowę "lamusa" XDDDDDD A i konia nazwałam LLLLLLLLLLLLe XD Jak się naprawi to nazwę normalnie. Teraz musimy pojechać do adwokata. Powie on że musimy wbić popularność 100. Musimy później pogadać z Filipem, Bianką, Mikołajem i Rafałem. Później wychodzimy z miasta. Zadzwoni do nas Tomasz. Powie że mam poszperać w dokumentach Blacklocka. Jedziemy więc do jego willi. Spotkamy przed nią Tomasza. Rozmawiamy z nim 2 razy. Powie nam że mamy pojechać do niego od strony plaży i że mamy poszukać w stajni czegoś do przecięcia ogrodzenia. W pierwszej stajni znajdziemy obcęgi. Leżą na ławce przed boksami. Później jedziemy na plaże. Tą gdzie zaginęły konie. Jedziemy tam prosto aż dojedziemy do metalowego ogrodzenia. Klikamy "UŻYJ" z obcęgami. Wchodzimy do domu Blacklocka. Zabieramy z fortepianu kartkę z napisem ccznzż. Wchodzimy do pokoju obok. Odsuwamy regał z książkami i klikamy czerwony czerwony zielony niebieski zielony żółty. Później zabieramy dokumenty i wychodzimy. Jedziemy teraz do miasteczka. Musimy pokazać innym dokumenty. Zaczynamy od Bianki. Zadzwoni wtedy do nas Blacklock. Powie coś tam że nie chcą już jego inwestycji i się rozłączy. Po tym zadzwoni adwokat. Powie nam że ma dla nas nowe zadanie a miejscowi podarowali mi konia. Teraz musimy zorganizować zawody. Aby to zrobić musimy mieć rozbudowaną całą stajnie i wybudowane tory. Musimy po to jeździć na zawody.  Wystarczy że wybierzemy je tak jak wcześniej a po nich będziemy wybierać remont. Teraz nie mam wam nic do opowiadania bo właśnie robię te wyścigi. Następną część czyli ostatnią wystawie jeszcze dziś albo jutro. To lece na zawody i hejos!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger