maja 06, 2017

Horsez: Blacklock B) #4

Dziś kolejny post z Horsez. Nie zostało mi już dużo. Więc po ukończeniu zawodów oczywiści byliśmy u adwokata. Kupiłam u niego rozbudowe stajni. Bo całą już zapełniłam. Dostałam pięknego quartera. Został nazwany yyy... Póżniej napize bo już nie pamiętam. Jest podobny do halfingera bo maści palomino (dobrze pisze? XD). Poszłam go zobaczyć i się nim zająć. Bo wyjściu ze stajni zadzwonił telefon. Od Blacklocka. Powiedział że mam go odwiedzić w jego willi i się rozłączył. Nie znałam ani kodu do furtki ani gdzie mieszka. Pojechać trzeba więc do miasta aby porozmawiać z mieszkańcami. Sklepikarka Bianka powie że mamy poszukać w książce telefonicznej na końcu ulicy. Znalazłam tam jego kod do furtki. Tajemnicą pozostał jednak jego dom. Na kartce z książki telefonicznej możemy znaleźć jego "logo" między którym jest drzewo. Te same które widzimy na granatowych tabliczkach. Wychodzimy więc z miasta i kierujemy się do willi Blacklocka. Gdy podjedziemy do furtki przepisujemy kod ten sam co na kartce. Są tam liczby 15 21 56 czy jakoś podbnie. Odezwie się domofon i zostaniemy teleportowani na taras Blacklocka. Mieszka w naprawdę luksusowym domu. Wchodzimy przez drzwi wyglądające jak okno i skręcamy w prawo od drzwi. Tam czeka na nas Blacklock. Dostajemy od niego ofertę sprzedania stadniny. Nasza postać jednak się nie zgadza. Nie pyta mnie nawet o zdanie >.< Blacklock grozi że jakaś okolica przy stadninie jest jego i może zablokować jej rozwój przez co tak czy tak ją sprzedamy. Pokazuje mi zfałszowaną kopię dokumentu. Wychodzimy  jego domu i jedziemy do miasteczka popytać do kogo należy ta działka. Od Bianki dowiaduje się o tym od ochrony miasteczka. ILUMINATI został nazwany Piotr a tam był nazwany Filip ;-; musieliśmy odrazu doniego pojechać. Od miasta skręcamy pierwszą w lewo i jest tam rozwidlenie. Musimy pojechać tam gdzie jest drewniany płot. Drugą nawet daleko nie zajedziecie. Filip powie nam że da nam dokument jeśli zagonimy jego owce. Jest ich 6 i jest to bardzo trudne ;-; Dostajemy na to 12 minut czyli po 2 na każdą owcę. Jeśli tego nie zrobimy musimy zaczynać od nowa. Po ukończeniu zadania dostajemy dokument. Po wyjściu na drogę dzwonimy do adwokata. Ten mówi że mamy przyjechać do jego biura a on zadzwoni po Blacklocka. Więc jedziemy. Blacklock bardzo szybko zrzekł się praw do działki. Dostałam też info o zapisach do kolejnych zawodów. Kupiłam nowe owijki i czapraki. Wróciłam teraz do stajni aby zapisać się na kolejne zawody. Zajęłam się koniem żeby Tomasz znowu mi pieniędzy nie zabierał XD I poszłam zapisać się na zawody. No tak quarter miał na imię Lily. Wybrałam ją i ten fioletowy komplet. Po rejejstracj zadzwonił sponsor nr. 2. Po wygraniu zawodów on także mnie zasponsoruje. Zawody były już trudniesze. Zajęłam 2 miejsce lecz gra uznała że wygrałam XD Oczywiście po zawodach musiałam pójść do adwokata. Wybrałam budowe łąki. Dostałam też nowego konia. Odrazu po przyjściu do stajni dostałam pieniądze. Jednak ktoś wypuścił konie! Musiałam szybko przyjść do stajni. Został tylko jeden koń. Delta. Dlatego polecałam pałokować jej wytrzymałość bo bez niej moglibyście tego nie wygrać. Więc mieliśmy 7 minut na wyjechanie ze stajni. Gdy już to zrobiłam musiałam skręcić w lewo. Tam był ktoś na quadzie kogo miałam dogonić. Kierował się do blackolocka. Aby go dogonić musicie: ścinać zakręty (nie jechać po drodze tylko po trawie i uwaga nie można przejechać za białym płotkiem) albo używać skrótów czyli po prostu tych dróg koło drogi głównej. Jeśli koń się zmęczy możemy stanąć bo uciekinier zwolni a później stanie. Musimy zatrzymać go 2 razy bo za 1 po prostu przejedzie pod koniem XDD Okaże się że to Tomasz. Wypuścił konie a one pobiegły nad rzekę. Dalej napiszę w kolejnym poście. To hejos!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger