kwietnia 20, 2017

Howrse: Jak zarabiać?

Hej! Ten post poświęce tak mało opisywanej na tym blogu grze jaką jest howrse. Wybaczcie że posty są zadko ale to nie za duża gra. Często pytacie : jak szybko zarabiać? Otóż teraz odpowiem na to pytanie: najłatwiej zarabiać posiadając stadnine (według mnie) możecie oczywiści udostępniać ją do kwaterowania ale jest mała szansa że bez ogromnych zalet ktokolwiek tam przyjdzie. Także stajnie polecam pozostawić dla koni prywatnych. I tutaj zaczyna się zarabianie: ja uznaje 3 sposoby. 1. (według mnie najlepszy) hodowanie krów na łące. Wiem że to czasochłonne ale za jedną łaąke krów longhorn można dostać 5500 skóry. Z czego każda sztuka warta jest 5 equus. Można oczywiście hodować kilka łąk na raz. 2.Warsztat. Dochody nie są duże a raczej ledwo można na tym zarobić no ale można. Wystarczy mieć surowce i od teraz możecie produkować co chcecie! 3. Sianie roślin jest to też dobry sposób. Można siać w szklarni albo na łące. Później oczywiście sprzedajemy i kąpiemy się w forsie. I tak dziś nadszedł dzień moich krów właśnie hodowanie dobiegło końca.
Marchewki też już urosły. Teraz sprzedajemy! 163 tyś. equus. Na jakiegoś fajneo konia może starczyć nie?

Oto pierwszy qń. Ma bardzo dobre umiejętności (choć mam konie z lepszymi) ma KF, Krew Meduzy, Klepsydre Kronosa, Muśnięcie Fiolites, Zwój Plutona, Promień Heliosa, Pięte Achillesa i Fortune Krezusa. Ale cena jest najlepsza XD 70 tyś. XD Nie wierze że tak tanio. Teraz mogę kupić jeszcze jednego. Znalazłam jeszcze konia z towarzyszem ale ma bardzo słabe umiejętności. Jako drugiego kupiłam TWH do krycia ogierem :D Teraz poleci forsa. Tak! 4. Sprzedaż koni! Wybierz najlepszych kandydatów z jak największymi umiejętnościami i genetyką. Jest duże prawdo podobieństwo że źrebak będzie championem. Teraz lece wybrać kandydatów. Dobranoc. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger