kwietnia 18, 2017

Alicia Online: Koniec zbroi? Piękny koń :D 2 zdanowy poradnik?

Hej :D No to właśnie lognęłam się do Alici. Okazało się że skończyła mi się zbroja. Nowa kosztuje 14, 500 karotek XD Wiem że mam 20 tyś. Ale zbieram na herb klubowy. Narazie pojeżdże bez niej zobaczę jeszcze. Piękny koń? Tak! Dziś po lognięciu moim oczom ukazał się piękny konik. Ma piękną gniado jabłkowitą maść, krótką przyciętą na irokeza gniadą grzywe. Ogon ma długi i gniady. Chyba dobrze że zbroja mi się skończyła. Teraz lece  wbijać lvl bo mam tylko 4 ;-; Na koniec poradnik o balonikach XD Są dwa rodzaje baloników: niebieskie i czerwone. Niebieskie latają zawsze nisko czyli na wysokści jednego skoku a czerwone wyżej na wysokości podwujnego skoku. XD 2 zdaniowy poradnik. Challenge Completed! Yeah! He. He. He. Nie śmieszne... Nie? Eee no dobra kochani to koniec na dziś. Do następnego postu. Bay! (Dodałam jeszcze zdjęcie mojej piękności)

4 komentarze:

  1. Jakich maści koni użyłaś do stworzenia Gniadej Jabłkowitej? Dasz do breedowania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Alicia, i taki mi się kilir wylosował. Przykro mi, jak uda mi się taki uzyskać to napisze :3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger