września 08, 2018

Star Stable: Wróżbita Ydris w akcji!


Hejo! Ostatnio do grona aktualizacji spełniających marzenia graczy dołączyła również ta, w której dowiecie się czegoś o swojej przyszłości...



Przyznam, że odkąd zadania z cyrkiem skończyły się tymczasowo nie ciągnie mnie jakoś do tego miejsca ale ostatnio dodane opcje ściągnęły tam już niejednego gracza.

Złowrogi Jednorożec?

Ja: *Myśli* Jak to gra dla dzieci to nie przepowiedzą mi śmierci?

Więc po stwierdzeniu yolo, raz się żyje weszłam do tej złowrogo wyglądającej miniaturki namiotu. W środku zastałam siedzącego za wielką kryształową kulą cyrkowca.  Dialog mogłam wybierać, a w ostateczności wyszło mi coś na wzór "Pamiętasz o historii o złowrogim jednorożcu? Pomimo strasznej drogi, okrążył arenę i złamał klątwę.". Nie powtórzę wam tego słowo w słowo więc poprawcie mnie jeśli coś przekręciłam. W każdym razie nie wiem co jakiś jednorożec ma do mojej przyszłości, ale pomińmy to xD




Wyścig

W ostatnim czasie SSO lubi grzebać w świecie wyścigów i nie zmieniło się to tym razem. Do gry wrócił stary wyścig z Zee i od teraz możecie go wykonywać codziennie czy nawet ze znajomymi (Wtedy jednak Zee zniknie). Do cyrku udałam się na connemarze, standardowo zostałam przemieniona w złotego luzytana ale dlaczego ja mam na sobie sprzęt? xD


Poza tym wydaje mi się, że wyścig w ogóle się nie zmienił.

Targ koni

W tym tygodniu targ koni znajdziecie na Arenie Stajni Jorvik!


Okej, to tyle kochani. Przepraszam za delikatne spóźnienie, ale pisałam dla was kilka kolejnych postów i na śmierć zapomniałam o opublikowaniu tego. Dziękuję za czytanie. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger