sierpnia 08, 2018

Star Stable: Druga generacja kucyków!


Witajcie drodzy czytelnicy! Znów przepraszam za spóźnienie ale w każdym razie już jestem i zapraszam do czytania...

No ok - wiem, że ostatnio posty nie są tak regularne jak być powinny (Bo pomimo wakacji mnie prawie ciągle nie ma w domu, a jak jestem to raczej nie jest to całkowicie czas wolny), do tego dokłada się internet, który wszczął bunt. Mogę wam powiedzieć, że post o ciekawostkach (Tym razem już naprawdę) jest prawie gotowy ^^ Co oczywiście nie oznacza, że pojawi się w najbliższych dniach, bo wierzcie lub nie ale jest jest je znaleźć dość ciężko...

Kucyki

Jako, że odnowionych kucyków jest znacznie mniej niż tych starych to do Jorvik wciąż trafiają nowe. Ok więc standardowo na początek kilka informacji, a później przechodzimy do opisu poszczególnych koni.

🌟 Tak jak inne kuce tej rasy kosztują one 350 SC.
🌟 Wszystkie trzy maści kupimy na barce kucyków w Forcie Pinta.
🌟 Nie mają one ograniczeń poziomu. Wystarczy dostęp do miejsca, w którym się znajdują.
🌟 Pomimo ich niskiej ceny są tylko nieco wolniejsze od ich wyższych przyjaciół.

🐎 Tarantowaty

Takich koni w grze nie dużo, a ten wyjątkowo skradł moje serduszko. W stajni mam tylko jednego konia tej maści, ale znacznie wolę karo tarantowate siwki od tych gniadych. Niesamowicie podoba mi się jego kremowa grzywka ;3


🐎 Siwo jabłkowito srokaty

Przyznać się kto nie kocha tak zakręconych maści? (Chociaż hah nic nie pobije maści kasztanowato - tarantowato srokatej przydymionej 😅 Pozdrawiam kucyki z zoo 😘). Ja osobiście uwielbiam wszystkie siwe czy myszate koniki, maść siwa jabłkowita to moja ulubiona i do tego w połączeniu ze srokatą - tyle chyba mojej opinii wam starczy xD


🐎 Myszato dereszowaty

Nie ufam nazwie niebiesko dereszowaty dlatego jeśli coś przekręciłam to mnie poprawcie. Ta maść odrobinę przypomina mi nasze koniki polskie, ale jednak odróżnia się kilkoma detalami czy szczegółami. Choć mi się podoba nie wywołuje u mnie efektu wow.


Okej. Tym razem odłożyłam trochę pieniążków żeby kupić kucyka z aktualizacji. Chciałam go koniecznie nazwać jak którąś z piosenek BTS (Prawie bym go nazwała Spring Day ale Day jest w tej samej rubryce co Spring) i odnalazłam tylko te jedno członowe (Typu Danger Song czy Fire Song) ale udało mi się także odnaleźć jedną, jedyną nazwę dwu członową - Day Dream. Ostatnio bardzo polubiłam JHopa dlatego nie jest źle 😆


Targ koni

Star Stable nie zdradziło gdzie, ale w każdym razie aktualnie Targ Koni rozkłada się w anonimowym miejscu.


Okej to tyle kochani. Gdy ja to piszę jest piąty sierpnia ale na pewno dostaniecie to z opóźnieniem gdyż nie mogę się zalogować do gry i zrobić dla was zdjęć. Do następnego. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger