czerwca 22, 2018

Star Stable: Odnowioną sobótkę czas zacząć!


Hej kochani. Nasz rok szkolny dobiegł końca więc będę tu zdecydowanie częściej. Kto się pochwali świadectwem?



Sobótka

Skomentuje to tak - wreszcie to odnowili. Co roku tak samo wyglądające święto. W tym roku więcej atrakcji ^^ Gdy przybyłam na miejsce czekało mnie tu mnóstwo pracy z gatunku przynieś, wynieś, pozamiataj więc normalnie czułam się jak w naturalnym habitacie. Podczas pracy zrobiłam kilka zdjęć.
Vivi: Ja już jadę.
Drusi: Czekaj ja się cofam bo wpadłam do jakieś miski.
Vivi: Ok.
Drusi: O kurcze coś mnie tu łowi.


Drusi: To jest większe od mojego konia. Mogłam Shira wziąć,
bo mu się kręgosłup w drugą stronę wygnie.
Vivi: A mojemu to te kwiaty tak dziwnie wchodzą.

 Star Stable zrobiło też coś co nam pokazuje gdzie co zostawić. Jest to coś w rodzaju pustego szarego miejsca do uzupełnienia odpowiednim elementem. Po prawej stronie wyświetlały się też zadania do wykonania. Powiem, że za zadania dostałam dość dużo PD. W końcu możemy zobaczyć efekt końcowy.


Niech atrakcje będą dla was niespodzianką! Miłej zabawy kochani.

Targ koni

Chodzą plotki, że za tydzień pojawi się na Arenie Jorvik.

Więc nasze wakacje czas zacząć. Postaram dodawać się aż trzy (A nie dwa jak próbowałam) posty w tygodniu. Nic nie obiecuję ale naprawdę się będę starać. Więc życzę wam żeby te wakacje były dla was czasem wypoczynku i dobrej zabawy. Dziękuję za czytanie kochani. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger