maja 28, 2018

Star Stable: Nowe konie Lusitano!


Cześć kochani! Dziś troszkę szaleje i wpadnie w wasze łapki jeszcze jeden post. Skończyłam wcześniej lekcje, a jutro długo wyczekiwana wycieczka.


Lusitiano

🌟 Nowe maści znajdują się na Farmie Steva tuż obok fryzyjczyków.
🌟 Każdy koń jest wart 949 SC przy zakupie.
🌟 Dostępne są od poziomu siódmego.

🐎 Kary
Nie wykręcę się od tego iż uważałam go podczas zadań za bardzo przystojnego konia. Tamten może był trochę inny ale tu bardzo urzekły mnie te odmianki na nogach i na pysku. Są przecudne tak jak sam wierzchowiec. 



🐎 Jeleni
Tu miałam wrażenie, że Bullet będzie mnie musiał na siłę odciągnąć od kupna tego konia. Po prostu CUD. Wcześniej gdy już wiedziałam, że ten koń pojawi się w grze zdecydowałam się na mojego siwka ale teraz widzę, że jest on równie piękny. 



🐎 Izabelowaty
Może nie przypadł mi do gustu tak jak poprzednicy ale jest bardzo ładny. Ryzy wyglądają na nim wprost idealnie, a kolory pięknie się skomponowały. Kolory typu izabelowaty czy palomino nie szczególnie są w moim guście.
Dziennik postaci

W grze pojawił się nowy rozdział naszego dziennika. Z tego możemy się dowiedzieć troszkę więcej o postaciach, które poznaliśmy. Oprócz mało znaczących ciekawostek (Typu ulubione jedzenie, data urodzenia) znalazłam bardzo mało ciekawych informacji.

Targ koni

Za tydzień będzie już otwarty w Forcie Pinta.


 Dobra to to na tyle. Zdradzę wam, że odnawiam serię ciekawostek (A takie naprawdę mało znane znaleźć to chyba cud). Dziękuję za czytanie. Do następnego postu. Bay!

1 komentarz:

  1. Dobra to żeby nie było zaraz wiem że to Lusitano ale to jest żart xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger