kwietnia 06, 2018

Star Stable: Wyjątkowo uporczywe kokardy i gwiazdy których nie da się zebrać...


Cześć wszystkim! Dziś przychodzę z bardzo spóźnioną aktualizacją. Powodem jest moje lenistwo i po prostu nie chce wam pisać byle jak gdy nie mam humoru. Stwierdziłam jednak iż przekładać nie ma sensu - i oto jestem.




Kokardy
JoJo Siwy

Star Stable po raz kolejny wstawiło do gry realną postać (Np. Reed Kessler) i tym razem jest to JoJo. Nie jestem pewna czy wstydem jest się przyznać, że jej po prostu nie znam i gdyby nie Star Stable nie wiedziałabym o jej istnieniu.

W każdym razie do Jorvik przyjeżdża za tydzień i jej największe fanki zleciały się już do Jorvik!



Dostałam coś w formie SMS od Hermana. Jestem ciekawa skąd miała mój numer skoro na miejscu dopiero mi się przedstawiała. Od razu poznałam ich problem - na przejażdżce zgubiły kokardy dla JoJo i mam pomóc im je znaleźć, a co 5 wymienić na ubrania.

Osobiście mi styl "kokard" się nie podoba ale każdy ma swoje zdanie. Do tego teraz muszę ich szukać.

Targ mody

W Jorvik po raz kolejny pojawił się targ mody co oznacza, że przywiózł wiele unikatowych rzeczy. Do tego mamy okazje kupić morgana w pełnym wyposażeniu!
Książka gwiazd

 Star Stable postanowiło nam dodać spis wszystkich gwiazd. Jak dla mnie to super! Do tego mamy 20 nowych - niedługo postaram się wstawić wam post ze wszystkich nowych.


Targ koni

W tym tygodniu targ koni przemieścił się w okolice Fortu Pinta.
Dziękuje kochani za czytanie. Miłego dnia ^^ Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger