lipca 30, 2017

Teaser Hanowerów! Gdzie jest Justin? Czyli środowa aktualiacja w niedzielę.


Hej! Nasza aktualizacja na moim blogu trochę się spóźniła ale już jest:

                                                             Hanowery
 Niedawno pojawił nam się teaser hanowerczyków! JEEEJ! Wielokrotnie prosiłam sso o dodanie tej rasy i chyba wygrałam. Narazie na filmiku możemy zobaczyć siwka i kasztanka:
Pewnie jak zwykle dodadzą trzy. Ja narazie nie jestem zdecydowana ale napewno znajdzie się w mojej stajni. Wydaje mi się że możemy się spodziewać najczęstszej maści hanowerów a mianowicie takiej jak ma Pepperstar
                                                                Targ koni
W tym tygodniu targ koni otwarty jest w Zachodnim Przylądku.

                                                                Tim i lampiony!
To ich ostatni tydzień!
   
                                                               Nowa fabuła
"Wsłuchiwaliśmy się w Wasze sugestie na temat tego, jak długo trzeba budować reputację w różnych frakcjach, aby móc kontynuować zadania głównej fabuły. Po wielu pracach dostosowaliśmy reputację w Kręgu Słońca z codziennym treningiem u Druida, oraz zamykanie szczelin pandorycznych. Oznacza to, że otrzymacie więcej punktów reputacji przy codziennych zadaniach w przypadku tych frakcji. A teraz zacznijcie nad nimi pracować!" - Star Stable.

                                                                  Druidzkie ubrania!
Na tydzień otwarto sklep z ubraniami "wartymi druida" no zobaczymy... Wygląda to rzeczywiście ładnie ale ceny już kosmiczne. Za sukienkę-kamizelkę 149 sc 0.0

                                                                                   Justin!
Tak! Teraz nareszcie możemy robić zadanka!  Zaczynamy w winnicy gdzie czeka na nas baronowa. Musimy jechać odwiedzić Justina do Moorland! No więc ja i moja nowa Eveninghope wyruszamy!
Na miejsu nie było ani Thomasa ani Justina. Muszę zapytać Maj! Zaczyna się pasjonująco XD No i oczywiście nie wie. Szukojmy wienc dolej :D Loretta cuś wie chyba XD No i oczywiście musimy ją przekupić co Drusiaczkowi oczywiście się udało (Bo jak inaczej) i dowiedziałam się że śledziłą ich aż do fFortu Pinta a z tamtąd pojechali do PPK. Przed promem znalazłam czapkę Justina. Czyli lecimy do PPK. Tu widział ich jonas. Poszli do wariatowgo pana pustelnika. Oczywiście Duduś skoczy mu na łeb.
A tam taki skrócik B)

Wtf?! Błagam nie karzcie mi tłumaczyć XD Powiedzmy że tego nie ma ok?  A czyli oni se na wakacje przyjechali a pustelnik mówi do Thomasa Tommy XD A Justin dostał na łeb i chcę wyjechać z Jorviku. Czyli taki standard. Thomas chce mu na to pozwolić a w tym samym czasie Hermit wymyślił słowo Jorviczan XD  Ale naszczęści wymyślił też plan że jak zobaczy dzikie konie to nie odjedzie (zakładam że w tym czasie uciekł bo obok niego stała łódka XD A nie jednak stoi tu.. Hello darkness my old friend... Justin godzi się i jedzie ze mną oglądać dzikie konie. ie widzi jednak że na jednym siedzi XD Justin znalazł sobie "przyjaciela" na pięć sekund i zmienił zdanie XD Zaczął pitolić coś o wolności i kazał mi zawieść się do pustelnika.

Powiedział to tacie a jutro mają pojechać do druidów. Teraz muszę pogadać z Lorettą. Ona kazała ZNOWU opiekować się Justinem. A teraz jedziemy do Beci powiedzieć jej że Justin niedługo tam będzie. No i przyszli. Myślałam że będzie czasowe. Krąg dostał nazwę świętego gaju i kazali mi zaprowadzić do niego Justina. Tam długo rozprawiali co zrobić z Justinem. Anne odnaleziono w Pandorii. I w najfajniejszym momencie gdy gadali o jakimś portalu do pandorii zrobił się ciąg dlszy nastąpi...

No to koniec postu. Bay!









   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger