lipca 11, 2017

Star Stable: Nowe konie ze starych koni już jutro?!

Hej! Już jutro nasze stare konie zostaną odnowione :D Wszystkie o budowie startowca więc na pewno możemy pożegnać Angelpromise B) I Wildphantom pewnie też... Ale nie jestem pewna czy wymienią fiorda i kucyki. No a oto zajawki:

1.  (SSO Facebook)

                          Ten koń to prawdopodobnie duńczyk XD Aż mi się chce go kupić... Co prawda     miałam duńczyka ale został sprzedany... Bardzo mi się podoba ich kłoda (tłów) i to że nie trzymają głowy tak wysoko.

2. (SSO Instagram)
Te konie to od lewej: Appalosa, Pinto i prawdopodobnie Jorvik Gorącokrwisty.

3.  (SSO Instagram)
Tutaj mamy zdjęcie od tyłu i dokładnie widzimy że nadal pozostały rysy startowca ale zostały bardziej upodobnione do innych nowych koni w sso.


4. (SSO Instagram)

Jest również filmik co prawda zamglony ale można tam zobaczyć nowe animacje.



To już wszystkie zajawki. Chyba takiego czegoś nie było jak fryzy wchodziły czy inne konie. Po prostu szał XD Ale fajnie bo ja właśnie będę trenować stare konie więc... No to widzimy się w jutrzejszej aktualizacji!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger