lipca 19, 2017

Star Stable: Lampiony! Aktualizacja.




Hej! Dziś środa, a w środę jak zwykle zrobimy aktualizacje :0 No więc co się dzieje w aktualizacji? Przyszły stare magiczne konie, lampiony i Tim ;( Czyli wszystko stare oprócz lampionów. No ale zawsze coś :) A coś czuję że czeka nas wielka aktualizacja.

                                                   Magiczne Konie Znowu Na Wyspie
W tym tygodniu odwiedzili nas starzy przyjaciele. Wiele osób prosiło o ponowne dodanie je do gry na co nie byłam przygotowana i oczywiście nie mam sc :D No ale dla tych co ich nie pamiętają oto one:
Mi zdecydowanie najbardziej podoba się fioletowy. Z boku ma jakby panterkę także fioletową.

                                                                     Lampiony
Dodali nam też lampiony :D Na początek dostajemy zdanie żeby porozmawiać z jakąś babą która je produkuje. Za to dostajemy pomarańczowy lampion i... 10 PD :D Dziś wieczorem ok. 22 jeśli nam się uda idziemy z IF puszczać i będą mega zdjęcia :D No ale wygląda to bosko nawet w dzień.




                                                  
                                                                        Targ koni
W tym tygodniu targ koni rozkłada się w zachodnim przylądku.

                                                                          Tim
W tym roku znów odwiedził nas Tim. Czyli 5 raz robię u niego zadania XD No ale już na początek każe nam zbierać ręczniki. + ileś tam PD XD No i co teraz chcesz ode mnie? Aha teraz mam poskładać ręczniki. + 10 PD Teraz rozłożę ręczniki +5 PD Jprdl przewine to ▶▶▶ No więc wypiłam kokail i zemdlałam, wybudowałam parkiet i reszta to nic ciekawego na koniec jedynie dodał mi nowy tor.

To już koniec aktualizacji liczę że się podobało :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger