maja 04, 2017

Alicia Online: Powraca! 500 odsłon!

Hej! Pamiętacie? Dziś wrzuciłam post na 400 odsłon. Jakąś godzine temu dobiliście 500! Pamiętam jak byłam podniecona jak miałam 75 XD Może za rok będzie nas kilka tysięcy? W takim tempie to nawet dziesięć tysięcy :D Naprawdę bardzo dziękuje za te wszystkie odsłony :D Nie oczekuje wielu obserwatorów bo nawet sama Mel ma ok. 1000. Bardzo się cieszę bo widzę że blog się przyjął. Właśnie obcykałam co się stało z Alicią. Otóż gdy reinstalowałam grę nie udało się jaj zainstalować więc odinstalowałam. I wtedy znalazłam 2 ogromne pliki które usuwały się ponad godzinę. Teraz Alicia kończy się ściągać i zaraz odpalimy gre! Zaraz wrzucę jakiś pościk z Alici. Na koniec chcę przeprosić za brak postów z Howrse ale nie mogę wymyślić poradników na temat tej gry. Może piszcie w komentarzach o czym z Howrse chcecie post. To do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger