kwietnia 12, 2017

Witam!

Witam na nowym blogu przygód Dudusia (a kogo innego? XD) Mówię już z góry ,że należe do osób "na luzie" także.... no... Więc przechodząc do rzeczy: na blogu będą poradniki, opowiadania itp. z różnych gierek. Pierwsza z nich to oczywiście Star Stable czyli moja ulubiona XD Gram w nią 4 lata i owocem tych lat jest dopiero 19 lvl (mały jak na 4 lata gry) nazywam się w niej Drusi Moosemountain i znajdziecie mnie na serwerze Sunbeam Meadow (nwm czy dobrze pisze). Druga gra to Alicia Online niestety w niej jestem początkująca więc zapytacie "to czemu robisz o niej poradnik?" robie ponieważ mam nadzieje że z zasobu mojej wiedzy czy internetu będe mogła wam pomóc. Nazywam się w niej Unicorna353 i nie pamiętam jaki mam lvl (mądra jestem nie? XD). Ostatnią grą jak na teraz będzie Howrse. Na tej grze jestem raczej rzadko ale czasem bywam. Nazywam się tam Koran2013.... Otóż tak miała na imię moja rybka jak byłam mała i tworzyłam te konto jak ona jeszcze żyła (wykończyła się ze mną psychicznie) i z marzeniem o przyszłości wpisałam date z przyszłości (logiczne XD). To już chyba wszystkie gry a poza grami jeżdże konno interesuje się zwierzętami więc o tym może też będą posty. To wszystko co powinniście wiedzieć na początek. Do następnego postu. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger