kwietnia 13, 2017

Alicia Online: Karotki, PD i Fortune Egg

Jeśli znacie dobrze Alicie Online to post może wydać się nie przydatny. Lecz początkującym graczą może się przydać. Karotki i PD zbiera się w dość łatwy sposób. Możemy zbierać je na wyścigach online czy na treningach. Na początku gry najwięcej PD na poziomie łatwym dodaje Śnieżna Wioska i Pustynia (nie mam głowy do nazw ale po zdjęciach można już je poznać) bo aż 50 jeśli zajmiecie 1 miejsce. Na normalnym jest to już 92 oczywiście za pierwsze miejsce. Karotki nie zależą już od miejsca tylko od poziomu trudności. Na łatwym jest to 300 karotek za 1 miejsce i 350 za 1 miejsce na poziomie trudnym. Fortune Egg działa już inaczej. Są to rozsiane jajka po różnych mapkach. Możemy je zbierać na wyścigach i treningach. Są 4 poziomy jaj. Z każdego może wykluć się zwierzątko lub przedmiot. Zwierzątka zależą od miejsca w którym znaleźliśmy jajko a wyróżniamy:
pustynie, tundre, las, łąke, miasto. Jajka z księgi są usuwane co środe o 13:00 naszczęście jajka z inkubatorów przetrwają każdą środe XD Jajka można przyśpieszać specjalnymi kryształami lecz nwm czy nadal występują w grze bo w moim sklepie już ich nie ma. Może to być jednak kwestia małego poziomu czy buga. Inkubatory można powiększać specjalnymi kostkami ale one są dostępne za cashe. Do mojego zoo należy narazie pingwin. Oczekuje właśnie jajka które wykluje się po 19. Napisze wam co z niego będzie. To koniec postu. Mam nadzieje że przyda się zwłaszcza początkującym. Więc do następnego postu. Bay!

6 komentarzy:

  1. Bo ja nie mam tych jajem a mam 8 poziom wiesz czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, a przynajmniej się domyślam o co może chodzić. Jajka nie pojawiają się na każdej trasie. Osobiście widuje je ostatnio bardzo rzadko. Nie poddawaj się więc i szukaj dalej! *^*

      Usuń
  2. A u jakiej postaci trzeba zrobić zadania żeby mieć inkubator?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę to trwało ale znalazlam chwilę żeby odkryć o co chodzi z tymi inkubatorami. Popatrz najnowsze posty :3

      Usuń
  3. Hej, jestem nowa w Alicii i jak się zdobywa ten inkubator? Czytałam już gdzieś że przez jakąś misję, jaka to misja i gdzie mogę ją przyjąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest! Misje odbierzesz u dziewczyny stojącej przed domkiem na twoim ranczu. Z tego co mi wiadomo, musisz wcześniej wykonać parę innych zadań i dopiero wtedy otrzymasz te konkretne. Niestety nie wiem ile to może trwać :C

      Usuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger