kwietnia 12, 2017

Alicia Online: Gildia

Witam w 4 dzisiejszym poście. Przechodze samą siebie ale to już ostatni. Z tego co mi wiadomo gildie w Alici Online dodali nie dawno więc nie aż tak się spóźniłam nie? A więc żeby założyć gildię klikamy społeczność i wchodzimy w zakładke gildia. Wyświetli wam się okienko na nazwe i opis. Nazwa może mieć 2-16 znaków podajże i przynajmniej w moim przypadku nie mogłam mieć spacji.
Opis już chyba nie ma ograniczeń ale nie jestem pewna. Później możecie dodawać członków wpisując ich nazwe gracza w okienku które wyświetli się po kliknięciu okienka "dodaj" możecie także rozwiązać gildię klikając ikonke "rozwiąż". Za tworzenie gildi płaciło się 3000 ale po aktualizacji tworzymy ją za darmo. Do stworzenia herbu potrzebujemy jednak specjalnego uprawnienia które znajdziemy w sklepie w zakładce przedmioty dalej różności i kupujemy taki nieco zwinięty pergamin o nazwie "Guild Emblem Certificiate" za 28,000 karotków. To tyle z dzisiejszych postów. Mi wszystko związane z gildią sprawiło wiele problemów także z tąd post. Więc do następnego postu. Bay!

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za pomoc ~♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę si że się przydało ^^ Dziękuję za komentarz ;3

      Usuń
  2. Dziękuję napovzatku nie wiedziałam co to gildia czy coś XD, ale go takie coś jak klub w SSO
    Jeszcze raz dziękujeee!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, że zrozumiałaś co tu napisałam. Mój stary styl pisma był tragiczny i pozostawiał wiele do życzenia... Ale cóż, dziękuję za komentarz :D

      Usuń
  3. A jak dołączyć do jakiejś gildi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściciel bądź oficer musi cię dodać, sytuacja podobna jak na Star Stable. Napisz na chacie, że szukasz gildii, z pewnością znajdzie się jakaś dla ciebie.

      Usuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Z Dudusiem przez gry , Blogger